IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> პრობლემა ტურბოდიზელზე
ratikobaxa
გამოხმაურება Dec 15 2011, 23:49
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




კეთილო ხალხო ძალიან გთხოვთ ვისაც შეგიძლათ რო დამეხმაროთ/მირჩიოთ რამე.
მოკლედ,
ძმაკაცს ჩამოუვიდა ISUZU WIZARD ი, იგივე Opel Frontera, 3.0 ტურბოდიზელი.
ხანდახან ანთებს ჩეკს და OBDII ის აპარატი აგდებს კოდს P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A".
სბროსს რომ ვუკეთებ კომპიუტერით ახლიდან აგდებს ძალიან მალევე.
მოკლედ ჩემით რაც მოვიძიე უნდა იყოს ან ,,დიზელის ერთ ერთი სპირალი'' ან მისივე რელე.
იქნებ დამეხმაროთ სად ვნახო დეტალურად ინფორმაცია...
ან რით ვუშველოთ მანქანას?!

წინასწარ დიდი მადლობა. იმედია ამ პოსტითვე არ ჩაკვდება ეს თემა biggrin.gif smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARFAN S/20
გამოხმაურება Dec 15 2011, 23:50
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,641
რეგისტრ.: 24-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 657




ratikobaxa
http://mercedesclub.ge/index.php?option=co...at&catid=14
აქ შედი და ნახე ხელოსნები ვიხაცა ტიპია დიზელებში მგელია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Dec 15 2011, 23:51
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




გცოდნია უკვე ყველაფერი და რას კითხულობ ვერ გავიგე.

ეხლა ისღა დაგრჩენია სქემა ნახო და გაარკვია სად აყენია.
მერე მოხსა და ნახო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Dec 16 2011, 00:05
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




რავი დავიტანჯე გადავქექეი ინტერნეტი პართ ნამბერები ვერ გავიგე მაგ ნაწილების რო მოვძებნო და სქემა , რელე სად დგას. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Dec 16 2011, 11:08
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




ratikobaxa

გაუმარჯოს რატის

საქართველოში რაც დიზელშიკები არიან არსად არ გააკარო ეგ მანქანა დამიჯერე!!! არსად არ იციან 4jx1 ძრავი და საოცრად საშინელ ამბებს ყვებიან მაგ ძრავზე, ადრე მეც მყავდა ეგ მანქანა ჩამოყვანილი და Oil Rail Pressure Sensor დაიბრიდა (რაც ბოლოს აღმოვაჩინე) და მანქანა ნახადუ ქვრებოდახოლმე, სადაც მივიყვანე ყველამ თავისი სიბრძნე გამოთქვა, ზოგმა ეგ ძრავი აღარ გაკეთდებაო, ზოგმა ფარსუნკებს აქვს დარხეულიო და რავი რაა მანქანა იმენნა შემაზიზღეს. მერე ჩავუჯექი Drom.ru - ს ფორუმს, მოვძებნე თემები სადაც მსგავსი პრობლემებით ყავდათ იგივენაირი მანქანები და მივხვდი რომ მხოლოდ სენსორის შეცვლა უნდოდა, ჩამოვიტანე იაპონიიდან (300$-მდე დაჯდა) და ჩემისით მივადექი, მატორის ზედა მხარე დავშალე და შევუცვალე ჩემისით, მას მერე საათივით მუშაობდა და დღესაც მუშაობს ახალი პატრონის ხელში.

ჩემი რჩევა იქნება შენც მაგ რუსულ ფორუმს გადაავლო თვალი და აუცილებლად იპოვი ყველა საჭირო ინფორმაციას.

P.S. გარბენი თუ 100 000-ის ზევითაა გარბენი მაშინ ჩემი რჩევაა შენს მეგობარს ეს სენსორიც ჩამოატანინო რადგან ახლო მომავალში დიდი შანსია დაეწყოს იგივენაირი პრობლემები


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge