IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

7 გვერდი V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> კომპრესია, მიშველეთ
RACKER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:02
გამოხმაურება #121


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




რა და ვინი ხო აწერია მატორს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:02
გამოხმაურება #122


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ძრავის ნომერი მე როგორც მახსოვს საბჭოთა მანქანებზე იყო, ამერიუკულებზე მარტო ვინ კოდია და იაპონურებზე შასის ნომერი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:07
გამოხმაურება #123


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(mishaj @ Sep 28 2009, 14:02) [snapback]38780[/snapback]
ძრავის ნომერი მე როგორც მახსოვს საბჭოთა მანქანებზე იყო, ამერიუკულებზე მარტო ვინ კოდია და იაპონურებზე შასის ნომერი.

ვიცი ვინკოდი როა მარა რა მნიშვნელობა აქ ნომერი ერქმევა ტუ ვინი.
სხვა რო დააყენო ხო პრობლემაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:20
გამოხმაურება #124


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ტექ პასპორტში ვინ კოდის გარდა რამე საიდენტიფიკაციო ნომერი უწერია?? ძრავის ან ძარის კოდს ვგულისხმობ.

ხო კიდე რაც მანქანები მყოლია გალოვკაზე კოდი არ ერტყა არცერთს, ბლოკზე ერტყა ძრავის ნომერი რომელიც არასდროს არც ერთ საბუთში არ იყო დაფიქსირებული.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:23
გამოხმაურება #125


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Sep 28 2009, 18:02) [snapback]38779[/snapback]
რა და ვინი ხო აწერია მატორს

ვინი არა კოდალა smile.gif იაპოშკებს ეგეთი რამე არა აქვთ smile.gif

ციტატა(RACKER @ Sep 28 2009, 18:07) [snapback]38785[/snapback]
ვიცი ვინკოდი როა მარა რა მნიშვნელობა აქ ნომერი ერქმევა ტუ ვინი.
სხვა რო დააყენო ხო პრობლემაა?

მატორის უნიკალური ნომერი იაპონიაში მგონი არ გამოიყენება, თუ გამოიყენება და მანქანის მონაცემებში არსად არ იწერება smile.gif


მე ახლა 2.5-იანი ტურბინიანი ძრავი რომ ჩავაყენო ფორიკაში, ვერავინ შარს ვერ მომდებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:26
გამოხმაურება #126


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ხოდა მაგას ვკითხულობ არვიცი და რა ვქნა ეხლა.

ესეიგი ერთი მხარე რო შევცვალო მარტო არ ქნება პრობლემა ასე გამოდის.
ჩემი აზრით გილზი იქნება ყველა ვარიანტში დახაზული და კოლცო გატეხილი.
გუშინ ღამე ძვლივს დავქოქე იმენა

ხოდა მაგას ვკითხულობ არვიცი და რა ვქნა ეხლა.

ესეიგი ერთი მხარე რო შევცვალო მარტო არ ქნება პრობლემა ასე გამოდის.
ჩემი აზრით გილზი იქნება ყველა ვარიანტში დახაზული და კოლცო გატეხილი.
გუშინ ღამე ძვლივს დავქოქე იმენა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:33
გამოხმაურება #127


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




მანქანის გაფორმებისას ამოწმებენ მარტო იმ კოდს რომელიც მითითებულია ტექ. დათვალიერების საბუთში (თუ საიდენტიფიკაციო უწერია მარტო ვინ კოდე მაშინ მარტო ვინ კოდს ამოწმებენ, რუსულებზე ძარის და ძრავის კოდს) შენი მემგონი ამერიკულია ხო? ასე რო მარტო ვინ კოდი უნდა შეამოწმონ ი ვსიო, ახლა ვცდილობ მომსახურეობის სააგენტოში დარეკვას მარა არ მპასუხობენ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 16:42
გამოხმაურება #128


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mishaj @ Sep 28 2009, 18:33) [snapback]38803[/snapback]
მანქანის გაფორმებისას ამოწმებენ მარტო იმ კოდს რომელიც მითითებულია ტექ. დათვალიერების საბუთში (თუ საიდენტიფიკაციო უწერია მარტო ვინ კოდე მაშინ მარტო ვინ კოდს ამოწმებენ, რუსულებზე ძარის და ძრავის კოდს) შენი მემგონი ამერიკულია ხო? ასე რო მარტო ვინ კოდი უნდა შეამოწმონ ი ვსიო, ახლა ვცდილობ მომსახურეობის სააგენტოში დარეკვას მარა არ მპასუხობენ.

რათ უნდა დარეკვა smile.gif არცერთ იაპოშკაზე მატორისთვის არც დაუხედავთ საპატრულოში smile.gif შასის ნომერს იწერენ ბირკიდან და ადარებენ კუზაოზე დამეტკილ ნომერს და ეგაა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Sep 28 2009, 17:01
გამოხმაურება #129


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ეგ კი მაგრამ როგოც დიდი მაო ძედუნი ამბობდა სიბრთხილეს თავი არ სტკივაო biggrin.gif არც ერთ ჩემ მანქანაზე არ ჩეუმოწმებიათ ძრავის ან ძარის კოდი, მაგრამ მაინც.


გალოვკის გამოცვლას, რომ გააჩარხინო და იგივე დიამეტრის გილზა ჩაასმევინო არა?? ძმაკაცმა ქნა ეგრე ვექტრა B ზე (რა მოსატანია სუბარუსთან) და ეშველა, იმისი ზეთს ჭამდა ბლომად და გადაეჩვია გილზიროვკის და კოლცოების შეცვლის შემდეგ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 28 2009, 18:26
გამოხმაურება #130


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(RACKER @ Sep 25 2009, 18:01) [snapback]38252[/snapback]
ჩემთან რო ვაგაზავე იმენა გაწითლდა კატალიზატორი, ვაფშე წითელი იყო გული გამისკდა რო შევხედე, ეტყობა დაწვა ის ჭუჭყი და იმიტო

ეგრე ცანს რომ კატალოზატორი ამოსაყრელია, არ უნდა გაწითლდეს არავითარ შემთხვევაში, ანუ გაჭედილია რა, "ია ტაკ დუმაიუ"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Sep 28 2009, 19:09
გამოხმაურება #131


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




RACKER
ციტატა(RACKER @ 28th September 2009 - 16:26) [snapback]38752[/snapback]
თუ გილზი დახაზულია მაშინ რა ხდება?
სუბარუზე ცალკე გილზი არ იცვლება ხო?
გალოვკა უნდა შეიცვალოს ცალი მხარე არა?
მერე ნომერი არ აწერია ზეთ? საბუთებთან პრობლემა არააა?

გილზი თუ დახაზულია კეთდება გილზოვკა და არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს ,ცალი ღირს 50 ლარი მემგონი . რო დაიგილზება გაიჩარხება და მოერგება ზედ პორშინი
გალოვკა არის 2 სახის მე რაც შემხვედრია პაუკის ბოლტები აქვს მწკრივში და აჩეხილი , ძუსტად ისეთს დაითრევ როგორიც აყენია და არანაირი პრობლემა არ არის . თუ არ ვცდები 1996 წლამდე კლაპნის თვითრეგულირებადი გალოვკა აყენია ,ზედა წლებში შაიბებით რეგულირდება , სიმარტლე რო ვთქვად თვითრეგულირებადს ბევრი პლიუსი აქვს და 1 მინუსი , ხმას იკიდებს ჯდება გიდრო და უნდა შეცვალო
გალოვკა არ გაფუჟდება თუ არ გადახურდა , რემენი თუ არ გაწყდა და პორშინმა დაარტყა , და თუ ჩემსავით შატუნს არ გაწყვიტავ biggrin.gif
ნომრების პრობლემა არ არსებობს

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 19:24
გამოხმაურება #132


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(SUB 300 @ Sep 28 2009, 17:09) [snapback]38838[/snapback]
RACKER

გილზი თუ დახაზულია კეთდება გილზოვკა და არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს ,ცალი ღირს 50 ლარი მემგონი . რო დაიგილზება გაიჩარხება და მოერგება ზედ პორშინი
გალოვკა არის 2 სახის მე რაც შემხვედრია პაუკის ბოლტები აქვს მწკრივში და აჩეხილი , ძუსტად ისეთს დაითრევ როგორიც აყენია და არანაირი პრობლემა არ არის . თუ არ ვცდები 1996 წლამდე კლაპნის თვითრეგულირებადი გალოვკა აყენია ,ზედა წლებში შაიბებით რეგულირდება , სიმარტლე რო ვთქვად თვითრეგულირებადს ბევრი პლიუსი აქვს და 1 მინუსი , ხმას იკიდებს ჯდება გიდრო და უნდა შეცვალო
გალოვკა არ გაფუჟდება თუ არ გადახურდა , რემენი თუ არ გაწყდა და პორშინმა დაარტყა , და თუ ჩემსავით შატუნს არ გაწყვიტავ biggrin.gif
ნომრების პრობლემა არ არსებობს


გაიხარე სეხნი კარგი ინფო მომაწოდე.
ჩემს გიდროკომპენსატორები აქ და შეიძლება ვაფშე მაგის ხმაც კი იყოს. და კომპრესიაც მაგის გამო იყოს დავარდნილი.

შოთი შენ პალეცის გამოსაღები გაქ?
აბა ბლოკს როდის ცვლიან როცა გახეთქილია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Sep 28 2009, 19:35
გამოხმაურება #133


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(RACKER @ 28th September 2009 - 21:24) [snapback]38842[/snapback]
ჩემს გიდროკომპენსატორები აქ და შეიძლება ვაფშე მაგის ხმაც კი იყოს. და კომპრესიაც მაგის გამო იყოს დავარდნილი.

ხვალ თუ გეცლება გადმომირეკე მე ეზოში ვიქნები ზმაკაცთან ერთად და გიდროების ხმა თუა მიხვდება ,
ციტატა(RACKER @ 28th September 2009 - 21:24) [snapback]38842[/snapback]
შოთი შენ პალეცის გამოსაღები გაქ?
აბა ბლოკს როდის ცვლიან როცა გახეთქილია?

არა პალეცის გამოსაღები არ მაქვს მაგრამ შეიძლება მაგის გაკეთევაც , პირველ და მეორეზე ვცელდება ეგ ვარიანტი
მე არასდროს გამიკეთებია ეგრე, გამოღება ადვილია აი ჩასმა კი ცოტა ძნელი უნდა იყოს , შატუნმა შეიზლება გაგაწვალოს
გახეთქილსაც ასვარკებენ კოჟუხს იღონდ , სადაც ვალი დგება ის არ უნდა იყოს დაზიანებული (დეფორმირებული )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 28 2009, 19:37
გამოხმაურება #134


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




შოთუ გაფუჭებული პალეცი ხომ არ გაქ?
გავაკეთებინებ მაგ პალეცის გამოსაღებს. და გეგდოს რა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Sep 28 2009, 19:48
გამოხმაურება #135


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კი მაქვს პალეცი , გავაკეთოთ ბევრი არაფერი დაჯდევა , უადვილესია ,შეხვედრაზე წამოვიღებ და დავამუშაოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 გვერდი V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge