IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

7 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> კომპრესია, მიშველეთ
RACKER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 17:39
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(STI-888 @ Sep 23 2009, 15:32) [snapback]37476[/snapback]
ხო და ნაგარი თუ არ ექნება უფრო მიდროდ დაიკეტება და წნევაც იქნება რა biggrin.gif

ხო მარა რა ნაგარი აქ ეგეთი რომ კომპრესია 10 დან 4 ზე ჩამოვიდა. კალიის ფეხი არი გაჭედილი თუ რა არი? laugh.gif
მე კლაპანი იმიტომ მგონია რომ ცხელზე კარგავს კომპრესიას. კოლცომ კი წესით პირიქით უნდა ქნას.
თან კლაპანი თუა უფრო ადვილი გასაკეთებელია laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Sep 23 2009, 18:03
გამოხმაურება #42


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




RACKER
რაკერ ერთი დღე დავთქვათ და დავშალოთ ჩვენით ეგ მატორი და ვნახოთ რა ჭირს, აგერ შენი სეხნიასაც (სუბ300) რო ვთხოვოთ ცოტას მოგვეშველება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Sep 23 2009, 18:04
გამოხმაურება #43


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




მეორე სეხნიაც შენთან იქნება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 18:08
გამოხმაურება #44


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(crimson @ Sep 23 2009, 16:03) [snapback]37486[/snapback]
RACKER
რაკერ ერთი დღე დავთქვათ და დავშალოთ ჩვენით ეგ მატორი და ვნახოთ რა ჭირს, აგერ შენი სეხნიასაც (სუბ300) რო ვთხოვოთ ცოტას მოგვეშველება wink.gif


ბიჯო ეგ რო დავშალო უნდა დავცვალო ყველაფერი.
მატორი თუ გავხსენი არცერთ პორშინს არ დავტოვებ თავისას, ყველას შევცვლი თავის ვკლადიშიანა მერე კიდე დასაშლელი რომ არ გახდეს.
ხოდა მაგას რა უნდა? რა და ყველას რომ უნდა ის laugh.gif $$ ხოდა სანამ არ მექნება რა აზრ აქ დაშლას დავშალო და ემრე ფეხით ვიარო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Sep 23 2009, 18:30
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




RACKER
ნიკამ რაც თქვა ეგრე მოწმდება, მაგრამ ოპოზიტი რა ჩათლახი როჟაა, ზეთი ერ გადანაწილდება კალიცოზე მთლიანად და ვერ გაიგებ ზუსტად.
ეგ ამართლებს იმ ძრავებზე რომელსაც სვეჩები ზევიდან უყენია.

ის რაც შენ დაწერე თუ ნაგარის მოსაცილებელია მაშინ გასაგებია. მე სხვა რაღაცა მეგონა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 18:33
გამოხმაურება #46


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(Joker+ @ Sep 23 2009, 16:30) [snapback]37492[/snapback]
RACKER
ნიკამ რაც თქვა ეგრე მოწმდება, მაგრამ ოპოზიტი რა ჩათლახი ტოჟაა, ზეთი ერ გადანაწილდება კალიცოზე მთლიანად და ვერ გაიგებ ზუსტად.
ეგ ამართლებს იმ ძრავებზე რომელსაც სვეჩები ზევიდან უყენია.

ის რაც შენ დაწერე თუ ნაგარის მოსაცილებელია მაშინ გასაგებია. მე სხვა რაღაცა მეგონა.

ნუ იტოკში პირველ რიგში იმას ჩავასხამ ყველა ვარიანტში და მეორე შეიძლება კრიშკა მოვხსნა რა.
კალენვალი რომ დავინახო. შეიძლება კალენვალს აქ დარხეული.
მაგრამ ამ ცხელზე კომპრესიის დაკარგვას ვერაფერთან ვერ ვაკავშირებ რა.
კლაპანი რომ იყოს დამწვარი იზამდა მაგას? ანუ ცხელზე რო ბანძდება ვაფშე

აჰა მივხვდი უკვა როგორც მუშაობს ეგ ზეთი. კოლცოზე რომ დაედება მერე აღარ ატარებს ჰაერს და შესაბამისად კომპრესიაც იზრდება. ვააახ მანქანას ხომ არ დავაყუდებ მაგის გამო laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Sep 23 2009, 20:27
გამოხმაურება #47


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ციტატა(RACKER @ 23rd September 2009 - 19:25) [snapback]37468[/snapback]
9.8-13

რაღაცა გეშლება რა. ამხელა გაფანტვა არა მგონია შეიძლებოდეს. თან თანამედროვე ძრავებს 9-ზე მეტი აქვს შეკუმშვის ხარისხი. შენ კიდე 9.8 კომპრესიას ამბობ.

ისე ბოქსტერის ტიპის ძრავზე ალბათ არ გამოვა ეგ საქმე ზეთით. დაყირავებულია დგუში და მარტო ქვედა ნაწილი შეიზეთება. ასევე არ გამოვა კოქსის მოშორება ზევით მოცემული მეთოდიტაც.

ციტატა(RACKER @ 23rd September 2009 - 19:25) [snapback]37468[/snapback]
ზეთით მოწმდება მართლა ეგ?
და რამდენი უნდა ჩავასხა?
და ზეთით როგორ ხვდები? რას შვება ზეთი ეგეთს?


ზეთი სქელია. გაცვეთილ კალცოებს ეხმარება და კომპრესიას ზრდის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 22:17
გამოხმაურება #48


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




nika
კოქს უფრო მოაშორებს. ქვედა გამშვებ სარქველებზე მაინც.


ვააახ აბა რა ვუყო ტო.

აი ესე უწერია მანუალში.

Давление компрессии, Бар 9.8-13.0

ზოგ მანუალში იმენა სტროგად 10 წერია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Sep 23 2009, 23:07
გამოხმაურება #49


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




არ გეკამათები. უბრალოდ მეცოტავა ძაან. ჩემსას შეკუმშვის ხარისხი 9.2 აქ და კომპრესია 12-14 თუმცა რას გაუგებ ამ ბოქსტერებს.

სარქველებს რასკოქსოვკა არ ჭირდება როგორც წესი. ეგ უფრო კომპრესიულ რგოლებზეა გათვლილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Sep 23 2009, 23:20
გამოხმაურება #50


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ციტატა(nika @ Sep 24 2009, 01:07) [snapback]37565[/snapback]
ბოქსტერებს.

შეცდომაა!!
ბოქსერებს ---სწორია wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 23:27
გამოხმაურება #51


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




nika ანუ შენ ამბობ რომ არ უშველის ის რაღაცაც?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:04
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ისე, მეც მივამოწმებ რა ამ დღეებში... იყოს მაგის დედაც wink.gif

თუმცა, მახო??? ის კომპი კომპრესიას არ მიჩვენებს??? აი, ის, ბოლოს რომ წავიკითხეთ ვაკუმი???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:16
გამოხმაურება #53


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(Matador @ Sep 23 2009, 22:04) [snapback]37579[/snapback]
ისე, მეც მივამოწმებ რა ამ დღეებში... იყოს მაგის დედაც wink.gif

თუმცა, მახო??? ის კომპი კომპრესიას არ მიჩვენებს??? აი, ის, ბოლოს რომ წავიკითხეთ ვაკუმი???

არა ბიჯო კომპი რანაირად გიჩვენებს კომპრესიას კიო ხო არაა.

ისე ყველაზე მაგრათ თეგეტაში ზომავენო მაგრამ ცოტა ძვირიო. რა ღირს არ ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:22
გამოხმაურება #54


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(RACKER @ 24th September 2009 - 02:16) [snapback]37585[/snapback]
არა ბიჯო კომპი რანაირად გიჩვენებს კომპრესიას კიო ხო არაა.


რათა რა?! არაა შანსი ეკუ მაგასაც კითხულობდეს??? რაღაც იმდენად მნიშვნელოვანი კომპონენტია ძრავის, რომ მგონია უნდა ხედავდეს ეკუ...

რავი რა... მახო სანამ არ მიპასუხებს, მაინც წყალს ვნაყავ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:27
გამოხმაურება #55


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(Matador @ Sep 23 2009, 22:22) [snapback]37593[/snapback]
რათა რა?! არაა შანსი ეკუ მაგასაც კითხულობდეს??? რაღაც იმდენად მნიშვნელოვანი კომპონენტია ძრავის, რომ მგონია უნდა ხედავდეს ეკუ...

რავი რა... მახო სანამ არ მიპასუხებს, მაინც წყალს ვნაყავ...

შენ გადამრევ რა. კომპრესია იზომება ცილინდრში. ხოდა შენ ცილინდრში რამე დაჩიკი გეგულება?
თუ ვიხლოპში გამოსული ჰაერის წნევის მიხედვით მიხვდება laugh.gif laugh.gif

ეეხ ბერდები კალე ბერდებიიიი. laugh.gif laugh.gif
არ გაზომო კალე არა. მასე ჯობია თორე მერე დაბალი რომ ქონდეს ჩემსავით დეპრესიაში ჩავარდები laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:30
გამოხმაურება #56


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(RACKER @ 24th September 2009 - 02:27) [snapback]37599[/snapback]
არ გაზომო კალე არა. მასე ჯობია თორე მერე დაბალი რომ ქონდეს ჩემსავით დეპრესიაში ჩავარდები


ჰეჰე, სანამ ვიცი რომ ნორმაზეა, მაშინ მინდა გაზომვა, თორემ... მერე უკვე გვიანი იქნება wink.gif

ვაა, შეიძლება არის რაღაც ალგორითმი, რომლითაც თუნდაც ვიხლოპის წნევით ითვლის კომპრესიას... wink.gif

ვიკითხე რა... დავაშავე რამე???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 24 2009, 00:52
გამოხმაურება #57


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Matador @ 24th September 2009 - 01:22) [snapback]37593[/snapback]
რათა რა?! არაა შანსი ეკუ მაგასაც კითხულობდეს??? რაღაც იმდენად მნიშვნელოვანი კომპონენტია ძრავის, რომ მგონია უნდა ხედავდეს ეკუ...

კომპრესია მოწმდება მხოლოდ მექანიკურად, დიაგნოსტიკა ისევე მეხვდება ცილინდრების წნევას როგორც შარავოის შატკას smile.gif
თუმცა ალგორითმით საბურავების არათანაბარ წნევას კი ხვდება wink.gif, მაგრამ მატოში შანსი არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levani12345
გამოხმაურება Sep 24 2009, 01:43
გამოხმაურება #58


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 552
რეგისტრ.: 9-June 09
მომხმარებელი № 154




მეც მაინტერესებს სად გავზომო ეს ჯანდაბა ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Sep 24 2009, 09:51
გამოხმაურება #59


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




nika
ციტატა(nika @ 23rd September 2009 - 18:31) [snapback]37448[/snapback]
კომპრესიის გაზომვისას ზეთი უნდა ჩაასხა ცილინდრში ცოტაოდენი. თუ მოიმატა კომპრესიამ მაშინ რგოლი/დგუში. თუ არა მაშინ სარქველი.

+ 11111 ეგრეა წესით უნდა შეეტყოს სხვაობა ზეთის ჩასხმის დროს თუ კოლცოა ,მაგრამ ჰორიზონტალურ ძრავზე ეგრეა თუ არა არ ვიცი

RACKER
მოკლედ 1 გაიგე ხო არ ცდება ხელოსანი და 3 ცილინდრზე მართლა დაბალია წნევა, 2, უნდა გაირკვეს კოლცოს ბრალია თუ კლაპნის ,
ნაგარის მოსაშორებელი თხლიშე შიგნით , ზალიან არ აგაზააო ოღონდ , და არაფერს ავნებს , არ არის გამორიცხული კომპრესიონნი კოლცო იყოს გაჭედილი ,
3 პორშინის გამოღება შეიზლება ისე რომ მატორი არ ამოიღო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Sep 24 2009, 10:00
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ჩემიც ცივზე უფრო კარგათ დადის და დარხეული აქვს კომპრესიას? სად შევამოწმო იაფად და ხარისხიანად?

ბარემ გავაოფოთ და მითხარით რატომ უნდა ქონდეს ცხელზე უფრო ცუდი კომპრესია რაა. რო ცხელდება თუ კოვანნი პორშნები არაა განივრდება და უფრო კარგი უნდა იყოს კომპრესია რამდენადაც ვიცი. დაჟე კოვანნებიც განივრდება ოღონც ნაკლებად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge