![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 301 რეგისტრ.: 4-December 10 მომხმარებელი № 1,669 ![]() |
ციტატა(L a L u @ Mar 8 2012, 01:52) [snapback]376390[/snapback] იაპონური თუ უაზროდ არ აგაზავებ და მოუვლი რა შედარებაა? ჩემ მანქანას 64 000 კმ აქ ეხლა გარბენი და ამერიკული მანახე ჩემნაეერ ვიდზე ეგეთი პრაბეგით ეგეთი მოვლილი და განა იგივე ფასად ოდნავ რეალურ ფასად... ამერიკულს განახებ 250 000 კმ-ს გარბენით, რომელიც კიდევ 2 იაპოშკა სუბარუს მოინელებს 100კ გარბენიანს. ![]() საიდან მოგაქვთ ეს ინფორმაციები, რომ ამერიკულში წესიერი ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება? უტურბინოს პრემიუმი უნდა იაპოშკასაც და ამერიკულსაც, თუ კაცს მანქანა გიყვარს და თუ არა და რეგულარზე ერთიც მუშაობს და მეორეც. ტურბინიანს კიდე სუპერი უნდა ორივეს. იაპონური მანქანა უფრო გამძლეა ამერიკულზეო პირველად შენგან მოვისმინე და არ მგონია კიდევ ვინმესგან მოვისმინო, იმიტომ რომ ტყუილია ![]() 64 000-ს რომ გარბენს ეძახი უკვე იასნია რომ შენც გესმის იაპოშკას სინაზე ![]() იაპონური სუბარუ მაჩვენეთ 250 000 გარბენზე სამჯერ რომ არ იყოს მისტუკული და კი ბატონო, დაგიჯერებთ რომ ამერიკულზე გამძლეა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 243 რეგისტრ.: 6-May 11 მდებარ.: pekini მომხმარებელი № 2,004 ![]() |
ციტატა(rasmusi @ Mar 8 2012, 01:16) [snapback]376395[/snapback] ამერიკულს განახებ 250 000 კმ-ს გარბენით, რომელიც კიდევ 2 იაპოშკა სუბარუს მოინელებს 100კ გარბენიანს. ![]() საიდან მოგაქვთ ეს ინფორმაციები, რომ ამერიკულში წესიერი ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება? უტურბინოს პრემიუმი უნდა იაპოშკასაც და ამერიკულსაც, თუ კაცს მანქანა გიყვარს და თუ არა და რეგულარზე ერთიც მუშაობს და მეორეც. ტურბინიანს კიდე სუპერი უნდა ორივეს. იაპონური მანქანა უფრო გამძლეა ამერიკულზეო პირველად შენგან მოვისმინე და არ მგონია კიდევ ვინმესგან მოვისმინო, იმიტომ რომ ტყუილია ![]() 64 000-ს რომ გარბენს ეძახი უკვე იასნია რომ შენც გესმის იაპოშკას სინაზე ![]() იაპონური სუბარუ მაჩვენეთ 250 000 გარბენზე სამჯერ რომ არ იყოს მისტუკული და კი ბატონო, დაგიჯერებთ რომ ამერიკულზე გამძლეა... პირადად მყავდა იაპონური 2.5 ტურბო დიზელი პაჯერო 235 000 ზე დავღუნე კლაპნები ისიც ღვედის შეუცვლელობის გამო გადახტა და მეტკები ამერია კვირაზე მეტი დავდიოდი ეგრე და რო" მომბეზრდა" მერე გავაკეთებინე ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
L a L u
ციტატა(L a L u @ 8th March 2012 - 00:24) [snapback]376383[/snapback] დაწერაც აღარ მინდა რა )) როგორ შეილება შეადარო ამერიკული იაპონურს ან თქვენ რო გყავთ იმიტომ აქებთ ან სხვის ნათქვამს იმეორებთ. მარტო იმიტო მეზიზღება ამერიკული მანქანები სპიდომეტრი მილებში აქვს და რეგულარი უნდა ჩაასხა და კაი ბენზინზე შეილება მატორი გააფუჭო. ვიზუალურად მაინც შეადარეთ ერთი და იგივე ფასის მქონდე რული საერთოდ რა შუაშია ტარება თუ იცი უკანა სავარძლიდან ატარებ(გადატანითი მნიშვნელობით ვთქვი) ისიც კი ულახავს იაპონურ მანქანას რეპუტაციას ამერიკულს რო ვადარებთ )) ამერიკულს ნაგავი ბენზინი უნდაო ეგეთი საქართველოს გარდა არსად გამიგია.... ამერიკულ რავ4ში პრემიუმს ვასხავ და 10 ლ წვავს ქალაქში ავტომატი 2.0, არის ვითარცა კანფეტი ![]() ნუ როგორი "ჟანგიანია" მაგას რუსთაველები იტყვიან ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(rasmusi @ 8th March 2012 - 00:48) [snapback]376367[/snapback] აი მერსედესს რომ ყიდულობდეთ იაპონიიდან, ერთი და იგივე ფასში და ერთ მდგომარეობაში მყოფს, მარჯვენა რულიანს იყიდით თუ მარცხენას? ამერიკული მერსო და იაპონური რომ ძალიან განსხვავდება იცი ალბად ხო? როგორც გარედან ისე სალონით. ნუ მერსოს საჭედ მარცხნივ უნდა ქონდეს და შესაბამისად მარცხენა საჭიანს წამოვიყვანდი და არაერთი მყოლია ჯაპანური. ამერიკიდან ერთადერთი უნდა ჩამოიყვანო სპორტი რომელიც ავანგარდია 95% ით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ბენზინს რაც შეეხება, ჩემს წინა ამერიკულს წიგნი რომ მოყვება იქ ეწერა, ოქტანობა 89 და ზევით (ზედა ზღვარი მითითებული არ იყო) ოღონდ არაეთილირებულიო. ისე იმაშიც და ამაშიც ყველაფერი ჩამისხავს და სიმართლე გითხრათ დიდი განსხვავება არ შემიტყვია. ერთადერთხელ იყო რომ საწვავი არ მოეწონა, დიღმიდან გასასვლელში იაფიანი "კალონკა" რომაა ადრე "გრეკო" ეწერა ხოლმე, იქ ჩავასხი, თუმცა 4 კაცით გერგეთის სამებაზე უპრობლემოდ ავედი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
A-KO
ციტატა(A-KO @ 8th March 2012 - 08:16) [snapback]376412[/snapback] ბენზინს რაც შეეხება, ჩემს წინა ამერიკულს წიგნი რომ მოყვება იქ ეწერა, ოქტანობა 89 და ზევით (ზედა ზღვარი მითითებული არ იყო) ოღონდ არაეთილირებულიო. ისე იმაშიც და ამაშიც ყველაფერი ჩამისხავს და სიმართლე გითხრათ დიდი განსხვავება არ შემიტყვია. ერთადერთხელ იყო რომ საწვავი არ მოეწონა, დიღმიდან გასასვლელში იაფიანი "კალონკა" რომაა ადრე "გრეკო" ეწერა ხოლმე, იქ ჩავასხი, თუმცა 4 კაცით გერგეთის სამებაზე უპრობლემოდ ავედი. ამერიკული და ევროპული ოქტანობის კლასიფიკაცია განსხვავდება... ამერიკული 89 თუ არ ვცდები პრემიუმია ![]() არ ვარ დარწმუნებული მარა ვნახავ ![]() Difference between RON and AKI Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane rating shown in Canada and the United States is 4 to 5 points lower than the rating shown elsewhere in the world for the same fuel. See the table in the following section for a comparison. http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating ანუ ამერიკული 89 ოქტანობის საწვავი უდრის ევროპული კლასიფიკაციით 93,94ს -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(Gianni @ 8th March 2012 - 10:50) [snapback]376435[/snapback] ანუ ამერიკული 89 ოქტანობის საწვავი უდრის ევროპული კლასიფიკაციით 93,94ს +1 ეს ვერ გაიგო ამ ხალხმა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
levanisan
ციტატა(levanisan @ 8th March 2012 - 09:58) [snapback]376441[/snapback] ანუ ამერიკული 89 ოქტანობის საწვავი უდრის ევროპული კლასიფიკაციით 93,94ს +1 ეს ვერ გაიგო ამ ხალხმა. შენ ის უნდა ნახო კალონკებზე რომ კითხულობენ ხოლმე ყველაზე დაბალი ხარისხის რა გაქვთო ![]() ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
Gianni
აი ყველაზე ცუდი რა არის იცი და ყველაზე მეტად ნერვებს რა მიშლის - შეიძლება ადამიანმა არ იცოდეს, მაგრამ რო უხსნი და დაჯერება არ უნდა აი ეგაა ძალიან ბევრის პრობლემა, რავი მგონი ეგრე ვართ მოწყობილი ქართველების უმეტესობა ყველაზე მცოდნეები რო გონია საკუთარი თავი კაცს და არცოდნის გამხელა რაღაც საკითხში მაგრა უტყდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 26-December 11 მომხმარებელი № 2,414 ![]() |
ჯერ ერთი იაპონსურ სუბარუზე გაცილებით ბევრის გავლა შეუძლია ამერიკულ, იმიტომ რომ ეგ მანქანა ამერიკელებმა საჯორაოდ შექმნეს, რომ თავიანთ ხალხისთვის მოერგოთ, მერე მეორე ის რომ მე ჩემ მანქანაში რეგულარს ვასხავ და მშვენივრად დადის. აბა რომელი ჩაასხვათ იაპონურში რეგულარს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(SubaruSTi @ Mar 8 2012, 12:02) [snapback]376467[/snapback] ჯერ ერთი იაპონსურ სუბარუზე გაცილებით ბევრის გავლა შეუძლია ამერიკულ, იმიტომ რომ ეგ მანქანა ამერიკელებმა საჯორაოდ შექმნეს, რომ თავიანთ ხალხისთვის მოერგოთ, მერე მეორე ის რომ მე ჩემ მანქანაში რეგულარს ვასხავ და მშვენივრად დადის. აბა რომელი ჩაასხვათ იაპონურში რეგულარს? უტურბინოში აბა სუპერს ვინ ასხავს? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 26-December 11 მომხმარებელი № 2,414 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Mar 8 2012, 11:28) [snapback]376453[/snapback] Gianni აი ყველაზე ცუდი რა არის იცი და ყველაზე მეტად ნერვებს რა მიშლის - შეიძლება ადამიანმა არ იცოდეს, მაგრამ რო უხსნი და დაჯერება არ უნდა აი ეგაა ძალიან ბევრის პრობლემა, რავი მგონი ეგრე ვართ მოწყობილი ქართველების უმეტესობა ყველაზე მცოდნეები რო გონია საკუთარი თავი კაცს და არცოდნის გამხელა რაღაც საკითხში მაგრა უტყდება. არ ცოდნის გამხელა არ ტეხავს. მე მართლაც მაინტერესებს რომელი ჯობია, იაპონკა თუ ამერიკული. იმიტომ გეწინააღმდეგებით რომ ყოველმა თქვენგანმა არგუმენტებით განამტკიცოს თავისი აზრი და სააბოლოოდ ერთ და რეალურ დასკვნაზე გავიდეთ. თუ არავინ შემოგედავა, როგორ უნდა დაამტკიცო რომ იაპონკა ჯობია? იტყვი აი ეს ამას ჯობია და ყველა თავს დაგიქნნევს. მერე მაგით რა გაირკვევა? ![]() ციტატა(Drifter_Silvia @ Mar 8 2012, 12:03) [snapback]376468[/snapback] უტურბინოში აბა სუპერს ვინ ასხავს? ![]() პრემიუმს მაინც ხომ ასხავენ სუბარუში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
SubaruSTi
მე შენს პოსტებზე არ დამიწერია ეგ სიტყვები. საერთო სენია ეგ, თუნდაც იგივე შემთხვევა ბენზინის ოქტანობაზე რაც ჯანიმ აღნიშნა მაგას გაუსვი ხაზი. ხოლო იმის თქმა, რომ ამერიკული რეგულარს მოიხმარს და იაპონურს მხოლოდ სუპერი უნდა ნიშნავს მხოლოდ იმას და მხოლოდ იმას, რომ ამერიკული გათვლილია დაბალი ოქტანობის ბენზინზე ხოლო იაპონკა არა. სხვას არაფერს ნიშნავს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
Gianni
ანუ ამერიკული 89 ოქტანობის საწვავი უდრის ევროპული კლასიფიკაციით 93,94ს აგაშენა ღმერთმა, ![]() ![]() ევრორეგულარს მშვენივრად წვავს, ხანდახან პრემიუმითაც ვანებივრებ ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
SubaruSTi
ციტატა(SubaruSTi @ 8th March 2012 - 11:02) [snapback]376467[/snapback] აბა რომელი ჩაასხვათ იაპონურში რეგულარს? ძმაო რას ასხავ ერთია და რა ჭირდება მეორე! მე ამერიკულ ტოიოტაში პრემიუმს ვასხავ, ს/20ში პრემიუმს ვასხავდი და ტურბინიანები მაქ ნანახი რეგულარზე დაგრიხინებდნენ ![]() ეხლა რა გავიგო რომელია მართალი? მთავრია რა უწერია მწარმოებლის მიერ რეკომენდებულ საწვავად, აქ საუბარია იმაზე რომ ბაკზე ნახულობენ რიცხვ 89 ს ან რამეს და ფიქრობენ უფ ამისთვის დაჟე 92 იანი რეგულარიც ზედმეტიაო. არადა არაა მასე....ამერიკელებსაც აქვთ სპეციალური ძრავები რომლებიც სტროგად დაბალ ოქტანობაზე და დაჟე ზეთებზე და ბიო საწვავზე მუშაობენ. მარა ეგ სხვა თემაა. ჩვენში გავრცელებულ ამერიკულებზე რეკომენდებულია პრემიუმი და იტანს რეგულარსაც. ეგაა და ეგ... -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
მე მგონი ეს თემა ამოიწურა და დასახურია. ერთი და იგივეა 7 გვერდი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
მართალია უნდა დაიხუროს, + და - გამოჩნდა ორივესი. გადავიდა უაზრო კამათში და არგუმენტების მოყვანაში, ისეთში როგორც ნაგავს ყუთში მარჯვნიდან უფრო კარგად ვყრიო...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 243 რეგისტრ.: 6-May 11 მდებარ.: pekini მომხმარებელი № 2,004 ![]() |
მოდი მაშინ ბოლო პოსტს მაინც დავწერ რო იაპონურთან ამერიკულის შედარება უბრალოდ ალოგიკურია და იაპონურ მანქანას რეპუტაციას ნუღარ შეულახავთ (ამერიკულთან შედარებით)
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 301 რეგისტრ.: 4-December 10 მომხმარებელი № 1,669 ![]() |
ციტატა(L a L u @ Mar 9 2012, 00:02) [snapback]376678[/snapback] მოდი მაშინ ბოლო პოსტს მაინც დავწერ რო იაპონურთან ამერიკულის შედარება უბრალოდ ალოგიკურია და იაპონურ მანქანას რეპუტაციას ნუღარ შეულახავთ (ამერიკულთან შედარებით) ![]() არ ვულახავთ იაპოშკებს არაფერს. რაც ღირსება აქვთ ყველას ვუფასებთ. აქ უფრო ამერიკული პიპიების ღირსების შელახვის მცდელობას ქონდა ადგილი და ძირშივე აღვკვეთეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ორივეს თავისი ღირსებები გააჩნია. ვისაც რა მოსწონს იმას იყიდის ![]() მე მგონი ტყუილად ვკამათობთ. გაქვს ფული იყიდე ამერიკული არ გაქვს დასჯერდი რაც არის იმას. მორჩა. ![]() ასეთები გყოოლოდეთ სუყველას მე გისურვებთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |