![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-2X
აგერ თბილისშიც ჩამოყავთ http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3656342 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
xrinco
ძააან მაგარ ფასადაა ტოო..თუ არ იტყუებიან აუ გარბენი კაი დიდი კი ქონია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ბიჯოუ ფასზე კიარ ვიძახი მეე იმენნა სუბარუ როა და სააბი რო ქვია ეგაა რაცაა. გაერთიანდნენ თუ მოპარა სააბმა სბარუს ეს ვერ გავიგე.
აგერ ციტატა ამ მოდელის გამოშვებაზე The car's design was developed from the Subaru Impreza with a modified body, suspension, and interior. Because of this, the 9-2X earned the nickname "Saabaru" before it was released. მოუპარავთ ამ ოხრებს ტოოო. ნეტა სინამდვილეში როგორი იქნება. სააბი არაა ჩაინა პიპია. ია ვიცი ია ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
xrinco
ეგ არვიცი მაგრამ ზნაკის გარდა ყველაფრით ფურგონი WRX-ია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(shreketa @ Feb 19 2012, 11:19) [snapback]368830[/snapback] xrinco ეგ არვიცი მაგრამ ზნაკის გარდა ყველაფრით ფურგონი WRX-ია ![]() აბააა. კარგებს პარავენ ხოლმე კაკ აბიჩნა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ადრე წავიკითხე ამათზე სტატია იყო, სააბი ყიდულობს სუბარუსგან ამ ყველაფერს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 627 რეგისტრ.: 28-June 10 მდებარ.: signagi მომხმარებელი № 1,209 ![]() |
ნეტა ნაწილები არ წავა სუბარუზე?სააბი შვედურია და მგონი იქედან უფრო ადვილი უნდა იყოს ნაწილების ჩამოტანა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
იმპრეზას ჯობს აშკარად მაგ კუზაოსას.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
-------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
მომეწონა ეგ მოდელი. სალონი უკეთესი აქ + ლუქი და შედარებით იაფიც ღირს მარცხენა საჭეც არ დაგავიწყდეთ არ უნდა იყოს წესით ცუდი მანქანა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სააბარუს ეძახიან ამერიკოსები
![]() როგორც ვიცი მაეტო უნივერსალებია ეგენი, მართალია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 19th February 2012 - 18:56) [snapback]368961[/snapback] როგორც ვიცი მაეტო უნივერსალებია ეგენი, მართალია? კი, მარტო უნივერალებია. სააბა დაუკვეთა სუბარუს ეგ მოდელი და ფაქტიურად წინა და უკანა მოპირკეთების გარდა ყველაფერი სუბარისია. ციტატა(gio366 @ 19th February 2012 - 12:42) [snapback]368846[/snapback] ნეტა ნაწილები არ წავა სუბარუზე?სააბი შვედურია და მგონი იქედან უფრო ადვილი უნდა იყოს ნაწილების ჩამოტანა შვედური კი არის, მაგრამ მხოლოდ ამერიკის ბაზრისთვის გამოვიდა ეგ მოდელი 2005-2006 წლებში. განსაკუთრებით საინტერესოა 2006-ის მოდელი, 2005 2.0 ძრავითაა და 2006 2.5 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 19th February 2012 - 11:43) [snapback]368835[/snapback] მე დისკოვერზე ვუყურე სუბარუმ იმპრეზა დაყიდა სხვა ფირმაზე და იმპრეზას მარტო ისინი გამოუშვებენ და სუბარუ აგარო 2012 იმპრეზას სუბარუ აგარ ეწერებავო და ალბათ ესეც რაგაც საცდელი მოდელია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა მე დისკოვერზე ვუყურე სუბარუმ იმპრეზა დაყიდა სხვა ფირმაზე და იმპრეზას მარტო ისინი გამოუშვებენ და სუბარუ აგარო 2012 იმპრეზას სუბარუ აგარ ეწერებავოდა ალბათ ესეც რაგაც საცდელი მოდელია ![]() რა საცდელი მოდელი, ეგ არის სააბის ერთერთი კლონი, სხვა კლონებთან ერთად (სააბი უკვე ორიგინალურ მანქანებს აღარ უშვებდა დიდი ხანია) ეგ არის იგივე ფურგონი იმპრეზა, ხადავოი და მატორი სუბარუსია, ოღონდ ვიზუალი შეუცვალეს ოდნავ, სააბის სტილში ![]() სააბის ქარხანა ოფიციალურად დაიხურა იანვარში თუ არ ვცდები, თან ისე დაიხურა რომ ყველა მანქანის მომსახურება შეწყვიტეს, სულ ახალი ნაყიდი სააბი ვისაც ჰყავდა, ერთ ადგილზე გაუშვეს ![]() სააბი საკმაოდ დიდი ხანი იყო GM-ის საკუთრება, სუბარუსთან ერთად, ხოდა მაგ პონტში სუბარუს სთხოვეს რომ სააბისთვის ეჩუქებინა ერთი მოდელი, ნუ ყველაზე ნაკლებად გაყიდვადი იდეაში (ფურგონი იმპრეზა ვის რათ უნდა ამერიკაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ანუ როგორც ჩანს დიდი ხანია ამ მოდელებს უშვებს მე რაგაც ერთი თვის წინ ვუყურე მაგას და ძალიან გაკვირვებული დავრჩი ესე რომ გააკეთეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Feb 19 2012, 21:46) [snapback]369042[/snapback] ანუ როგორც ჩანს დიდი ხანია ამ მოდელებს უშვებს მე რაგაც ერთი თვის წინ ვუყურე მაგას და ძალიან გაკვირვებული დავრჩი ესე რომ გააკეთეს აღარაფერს აღარ უშვებს, დაიხურა SAAB-ი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
06 ის დისკები
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მას შემდეგ, რაც მისი გადარჩენის ყველა გეგმა ჩაიფუშა, 19 დეკემბერს, შვედურმა კომპანია „სვან–მა“ (სვედიშ ავტომოტივ N.V.), რომელსაც საავტომობილო კომპანია „სააბ–ი“ ეკუთვნის, შვედურ ქალაქ ვანერსბურგის საქალაქო სასამართლოში, ამ კომპანიის გაკოტრებაზე განცხადება შეიტანა.
ყოველივე მას შემდეგ მოხდა, რაც ჩინურმა კომპანია „იონმანმა“, რომელიც მზად იყო, „სააბის“ რესტრუქტურიზაციისთვისს აჭირო თანხა გამოეყო, თავის განზრახვაზე ხელი აიღო. ეს კი იმის გამო მოხდა, რომ „ჯენერალ მოტორსმა“, ვისაც სააბის გაყიდვაზე ვეტოს უფლება ჰქონდა, ეს უფლება გამოიყენა. ამერიკულმა კომპანიამ თავისი ვეტო იმ გარემოებით ახსნა, რომ არ სურს, მისი ტექნოლოგიები, რომლებსაც „სააბი“ ავტომობილების წარმოებაში იყენებს, ჩინელთა ხელში აღმოჩნდეს. „სვენსკა აეროპლან აკტიებოლაგეტი“ (შემოკლებით სააბ), იგივე „სუედიშ აეროპლეინ ლიმიტედ“, შვედეთის ქალაქ ტროლჰატანში, 1947 წელს დაარსდა. ის იყო შვედურ ავიამშენებელ კომპანია „სააბ ეარკრაფტის“ ავტომწარმოებელი შტო. მისი პირველივე ავტომობილი – 92001 იმით იყო გამორჩეული, რომ იმ დროისთვის შესაშური აეროდინამიკური წინააღმდეგობის კოეფიციენტი (0.30) ჰქონდა. მაშინ ამაზე უკეთესი მაჩვენებელი არცერთ სხვა ავტომობილს არ ჰქონდა. ამ ავტომობილის შემუშავება, საავტომობილო კომპანია „სააბ–ის“ დაარსებამდე სამი წლით ადრე დაიწყო და ის ბაზარზე 1949 წელს, სახელ 92–ით გამოჩნდა. ამ მოდელმა ბაზარზე უცვლელად 19 წელი გაძლო. მეორე, „სააბ–მა“ სრულიად ახალი ავტომობილი, სახელად 99, 1967 წელს გამოუშვა. მასზე ბევრი ისეთი ელემენტი გამოიყენეს, რომლებიც მალე კომპანიის სავაჭრო ნიშნად ჩამოყალობდა. მოგვიანებით, „სააბ–ი“ სატვირთო ავტომობილების მწარმოებელი შვედურ კომპანია „სკანია–ვაბისს“ შეუერთდა და მასთან ერთად, „სააბ–სკანია“ ჩამოაყალიბა. 1978 წელს, „ფიატ–თან“ გაფორმებული ხელშეკრულების წყალობით, „სააბ–მა“ „ლანჩა დელტას“ მისეული ვერსიის – „სააბ 600–ის“ წარმოება დაიწყო. მაგრამ ამ ხელშეკრულების უფრო მნიშვნელოვანი ნაწილი ის იყო, რომელიც ერთობლივი ძალებით, ახალი პლატფორმის შემუშავებას ითვალისწინებდა. პარტნიორებმა ამ პლატფორმაზე მალე „სააბ 9000–ის“, „ალფა რომეო 164–ის“, „ლანჩა თემას“ და „ფიატ ქრომას“ წარმოება დაიწყეს. იმავე წელს, „სააბ–მა“ თავის ისტორიაში ყველაზე პოპულარულ მოდელ 900–ის წარმოება დაიწყო, რომლითაც მოდელი 99 შეცვალა. სულ მილიონზე მეტი 900 გაიყიდა. გავიდა ათი წელი და „სააბ–ი“ ავიამშენებელ კომპანიას დაშორდა. ამასთან, ჩამოყალიბდა ახალი საავტომობილო კომპანია „სააბ–ი“, რომლის აქციების ნახევარიც, „ჯენერალ მოტორსმა“ შეიძინა. ამერიკულ კომპანიაში შესვლამ „სააბ–ი“ „ოპელთან“ დააახლოვა, რომლისგანაც მოდელ „ვექტრას“ პლატფორმით სარგებლობის უფლება მიიღო. სწორედ ამ პლატფორმაზე აიგო მეორე თაობის 900, რომლის წარმოებაც 1994 წელს დაიწყო. სამი წლის შემდეგ, დაძველებული 9000 9–5–მა შეცვალა. 2000 წელს, „ჯენერალ მოტორსმა“ შვედური კომპანიის აქციების დარჩენილი ნაწილიც გამოისყიდა და მას სრულად დაეპატრონა. მაშინ ამერიკული გიგანტის ქოლგის ქვეშ „სუბარუც“ იყო მოქცეული, რომლის „იმპრეზას“ ბაზაზეც, „სააბ–მა“ მოდელი 9–2 გამოუშვეს, უგზოობის „შევროლე ტრეილბლეიზერის“ ბაზაზე კი ამავე ტიპის 9–7X–ის წარმოება დაიწყეს. როგორც მოსალოდნელი იყო, ეს ორი ავტომობილი ბაზარმა ცუდად მიიღო და მათი წარმოებაც მალე შეწყდა. 2005 წელს 9–5–ის შემცვლელის წაროებაც შეჩერდა, 9–3–ის უნივერსალისძარიანი ვერსიის წარმოება კი სამი წლით დაგვიანდა. ეს უკვე სერიოზული კრიზისი იყო, რასაც 2009 წელს „ჯენერალ მოტორსის“ მიერ მართული გაკოტრების გამოცხადება მოჰყვა. ამერიკული კომპანიის რესტრუქტურიზაციის გეგმაში კი „სააბ–ს“ ადგილი არ ერგო. ამიტომ, ჯერ მისი გაჩერება, შემდეგ კი გაყიდვა გადაწყდა. ორი წლის წინ, გენერლებმა „სააბ–ი“ სუპერ ავტომობილების მწარმოებელ ჰოლანდიურ „სპაიკერს“ მიჰყიდეს, რომელსაც ახალი პლატფორმები და სრულიად ახალი უგზოობის მოდელ 9–4X–ის წარმოების ლიცენზიაც გადასცეს. ამასთან, დაიწყო ახალი, ამერიკული კომპანიის პლატფორმა „ეპსილონზე“ აგებული 9–5–ის წარმოება, რისთვისაც „სპაიკერმა“ ევროპის საინვესტიციო ბანკისგან, სესხის სახით, 47 მილიონი დოლარი აიღო. ამ სესხის გარანტორი შვედეთის მტავრობა გახდა, რაც თითქოს იმის გარანტია უნდა ყოფილიყო, რომ კომპანიის მომავალს ცუდი არაფერი ემუქრებოდა. მაგრამ ასე არ მოხდა. „სპაიკერის“ მფლობელმა, საბჭოური წარმოშობის ვიქტორ მიულერმა „სპაიკერი“ გაჰყიდა, რათა „სააბ–ისთვის“ მეტი ყურადღება დაეთმო. მაგრამ მაკომპლექტებლების მიმწოდებლების მიმართ დავალიანების გამო, ამ წლის აპრილში, „სააბ–მა“ წარმოება გააჩერა. ეს გაჩერება დასასრულის დასაწყისი გახდა. ხელფასის გადაუხდელობის გამო, კომპანიის თანამშრომლები სასამართლოში სარჩელის შეტანით იმუქრებოდნენ. იგივე მუქარა მოდიოდა მიმწოდებლებისგან. შვედური კომპანიის გადარჩენის სურვილი რუსმა ვლადიმირ ანტონოვმა გამოთქვა, მაგრამ „ჯენერალ მოტორსმა“, რომელიც დღესაც „სააბ–ის“ აქციონერი და მიმწოდბელია, გარიგება დაბლოკა. მოგვიანებით, ამერიკული კომპანია ასევე მოიქცა, როდესაც „სააბ–ში“ ინვესტირება ჩინურმა საავტომობილო კომპანიებმა – „პან და–მ“ და „იონმანმა“ მოინდომეს. ალბათ ბედის დაცინვაა, რომ „სააბ–ის“ ბოლო კონცეპტუალურ ავტომობილს სახელად „ფენიქსი“ უწოდეს. მითოლოგიური ფრინველისგან განსხვავებით, შვედურმა კომპანიამ ფერფლიდან აღდგომა ვერ შეძლო... -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
მე მომეწონა საბის მოდელი, მიმზიდველი ფასი მარჩხენა საჭე, თან 2006 იანი მაინც ახალია რა
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |