![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 8-May 12 მომხმარებელი № 2,686 ![]() |
ხალხო, ვიცი რომ აქ მე სუბარუს "ფან კლუბში" ვარ მაგრამ მართლა მაინტერესებს როგორი მანქანაა 2000 წლის subaru legacy, ღირს თუ არა ყიდვად. მეგობარმა მირჩია და მითხრა რომ კაი მანქანააო, კარგი სამართავია თოვლიან და წვიმიან ამინდებშიო სადაც bmw -ს უჭირს კარგად მანევრირებაო. მაინტერესებს არის თუ არა ასე და კიდევ იაპონიიდან რომ ჩამოიყვანო მარჯვენა საჭიანი, რულს რამდენად გადაუტან? კიდევ მაინტერესებს გაზზე როგორ გადადის, რამდენად გამძლე მანქანაა, რამდენად იაფი ღირს გაკეთება რამე რომ მოუვიდეს და რავი რაც უფრო მეტს მეტყვით მით უკეთესი. თუ ცუდ ადგილას გავაკეტე ეს "ტოპიკი" sorry.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
2007 ვიყიდე პირველად სუბარუ, სანამ ვიყიდიდი უამრავი ინფო მოვიძიე ი-ნეტში... აქ არავინ გეტყვის ცუდიაო, გააჩნია შენ რა გინდა და რას ელი მანქანისაგან. იკითხე, შეიცანი და გადაწყვიტე!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 8-May 12 მომხმარებელი № 2,686 ![]() |
აი რა მინდა მე:
1) იყოს გამძლე 2) იყოს კარგი სამართავი ცუდ ამინდში, არ სრიალებდეს bmw-სავით 3) მარცხენა რულით 4) გადადიოდეს გაზზე. (იმედია ცოტა ადგილი დარჩება საბარგულში). ბევრს ვითხოვ? თუ არის ეს ყველაფერი შესაძლებელი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
გაუგებრად გითხარი? არ გინახავს სუბარუ? (ამას იმიტომ გეუბნები, რომ სვლის "ხოდი" პრინციპი ყველა სუბარუს ერთი აქვს) შენ თვითონ უნდა მოგინდეს მისი ყიდვა და იმაზე არ უნდა იფიქრო მერე როგორ გავყიდიო.. ამისთვის კი ინფო უნდა მოიძიო ყველგან, აი ინტერნეტი და კომპიუტერი კი გქონია ღვთის მადლით
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
propelera
ლეგასის გააჩნია... ისე კი აქ ყველანაირი ინფოა თუ მოიძიებ:-) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
propelera
მოკლედ ესე. ლეგასი სამართავად ძალიან მაგარი მანქანაა. ბმჭ სთან არც შეიდარე. თოვლი ხო საერთოდ. თU ტურბინიანს იყიდი მაშინ არც დინამიკაზე იქნები უკმაყოფილო. ეხლა რაც შეეხება გამძლებოას. გამძლეობით საკმაოდ გამძლე მანქანაა როგორც ყველა სუბარუ თუარ მოკალი გაზაობით და მატორი არ გააგდებინე. ერთი ისაა რომ ლეგასები არი ტვინტურბოები ანუ ორი ტურბო აქ და ამისგამო საკმაოდ რთული მართვის სისტემა აგ. შესაბამისად ცოტა რთულია ლეგასის ბოლომდე გამართვა და ხოდზე მოყვანა. გაზს რაც შეეხება დგება მაგრამ ბევრ რამეს უნდა გადაკეთება. რულს რაც შეეხება კიდე ფაქრიურად შეიძლება ითქვას რომ არ გადადის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
ამ ფორუმზე მეტი კი არაფერი წერია.
მაშინ მე გეტყვი. გამძლეა, გაზი დგება. ბმვსავით არ სრიალებს. თოვლში მაგარია. აღმართშიც, სველზეც და გრავზეც. სწრაფია, ეკონომიური არ არის წვაში. რავი ჯობია დაჯდე და შენთვითონ შეაფასო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 8-May 12 მომხმარებელი № 2,686 ![]() |
გაიხარეთ, დიდი მადლობა ინფოსთვის, კიდევ 1 რამ, autoscout24.eu ზე ჩითავს მარცხენა რულიანი ლეგასები სადღაც 2'000 ევროში და რას იტყვით? აქედან ხომ არ ჯობს მანქანის დათრევა იაპონიიდან ჩამოყვანას?
აი ლინკებიც 1) http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=211067017 2) http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=214265163 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
propelera
ხო უტურბინოზე არაა რულის გადატანა პრობლემა და საერთოდ ძალიან უპრობლემო მანქანაა. მე ზემოთ ტურბინიანი განვიხილე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
თუ მარცხენა საჭით გინდა იაპონურის ძებნაზე დროს ნუ დახარჯავ
რულის გადატანას არ გირჩევ, საქართველოში ყველ პროფესორია მაგ ამბავში და საერთოდ თითქმის ყველა ხელოსანს 10იან და 16 ქანჩს ერთმანეტისგან რო ანსხვავებს უკვე პროფი გონია თავი და იდეინობენ ხშირ ძალიან ხშირ შემთხვევაში, მოკლედ მარცხენა რულიანი იყიდე ამერიკული ან ევროპული ლეგასს რაც შეეხება მე ახალი ნაყიდი მყავს ტურბინიანი მექანიკა კარგი მანქანაა თუ მოუვლი პატივს გცემს ![]() ![]() თუ სედანი გინდა და კვადრო მშვენიერი მანქანაა მაგ ასაკის მანქანებში უტურბინოს თუ იყიდი 3.0 ძრავით იყიდე აჯობებს გაზს რაც შეეხება მონტაჟდება მაგრამ ცოტა სახლაფორთოა მაგრამ შესაძლებელია მე წყლის ბაჩოკი გადავიტანე საბარგულში და გაზის კომპი და რედუქტორი ჩაეტია კაპოტქვეშ, ეკონომიურიცაა მართლა მაგარი ეკონომიურია 20 ლარით 230 კმ-ს გადის გაზით ქალაქში შერეული სიარულით და ეხლა ვცდილობ გავაუმჯობესო შედეგები ვნახავ რა გამოვა ![]() სხვა რა გირჩიო ნაწილები არც უსაშველოდ ძვირია არც იაფია მეორადებიც იშოვება სისწრაფე თუ გიყვარს და კომფორტი იდეალური ვარიანტია ლეგასი მაგრამ არსებობენ უფრო სწრაფბიც და უფრო კომფორტულებიც მჯობნის მჯობნი არ დაილევა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
მე მაგალითად გირჩევ იაპონური იყიდო ვიდითაც მაგრად ჯობია სალონითაც და ბევრად ცოტა აქვს გავლილი იაპონურებს მართალია მარჯვენა საჭიანია მარა მაინც მაგრად ჯობია საჭის გულისთვის არ ღირს ამერიკულის ყიდვა.
უტურბინო და ტურბინიანიც წვაში ერთიდაიგივეს წვავს ნელა თუ დადიხარ და თუ უტურბინოს იყიდი დამიჯერე მალე ტურბინიანი მოგინდება. გამზლეობაში ყველა სუბარუ მაგარი გამძლეა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
უტურბინო ლეგასს ერთი ნაკლი აქვს ------ ძალიან ნელია
![]() ტურბინიანი ლეგასი კიდევ სრულყოფილებაააააა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ვეთანხმები თემოს. ტურბინიანი მართლა სრულყოფილებაა. სწრაფი, კომფორტული, ტევადი სალონი და საბარგული. წვა ქალაქში წვავს 10-11 ლიტრას (გამართული ტურბინიანი) . "ხადავოი " ძალიან გამძლე აქვს. გამავლობით კიდე დადის დაჭედილი კატასავით
![]() უტურბინო, ბევრად ნელია, მაგრამ მკვდარიც არ არის. უტურბინოს ძრავი, რომ მოუკლა 1წელი საჭლელი ზეთი უნდა ასხამდა და რადიატორი უნდა მოხსნა. მარცხენა საჭიანი მარტო 2.5 ძრავზეა, იყიდე დადგინდა გაზი სუბარუ-მოტორსში და ისიამოვნე. პ.ს. საბარგული აქვს საკმაოდ დიდი, ბალონის მერე ადგილი საკმაოდ დაგრჩება. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
დიდი ბალონის მერეც კი საკმაო საბარგული გრჩება პოლოს და ვიტზებს რო აქვთ მაგაზე დიდიც კი
|
|
|
![]() ![]() |