IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ზეთის ნასოსი, მასლანასოსი
SUB 300
გამოხმაურება May 1 2012, 12:03
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




Black Jo

მთავარია ცხელზე არ იყოს დაბალი წნევა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shako_tevzuka
გამოხმაურება May 1 2012, 12:17
გამოხმაურება #22


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




ჩემთან 2 ბარი იყო რომ შევამოწმე თუ არ ვცდები.
გიურზა რამდენი იყო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება May 1 2012, 12:20
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




RACKER
ციტატა(kaspera @ 1st May 2012 - 07:50) [snapback]392035[/snapback]
ცივზე 6.5 არის 1500 ბრუნზე
ცხელზე 800 ბრუნზე 2.5

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება May 1 2012, 12:35
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება.

დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა. სიტყვაზე ჩემი სადღაც ეხლა ამ ტემპერატურებზე დაახლოებით 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი, 110 ზე რო გაცხელდა 1.2 ზე ჩამოვიდა.......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 1 2012, 13:32
გამოხმაურება #25


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback]
8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება.

გადამშვები კლაპანის მოქმედება დამოკიდებულია ზეთის სიბლანტეზე.... მე რაც მინახია და რუსებზე რაც მიკითხია ყველას 8 ბარამდე ჰქონდა წნევა, ხელუხლებელ და დაუშლელ ძრავზე.

შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები smile.gif

ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback]
90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი

ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება May 1 2012, 13:39
გამოხმაურება #26


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback]
90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი

ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 1 2012, 13:42
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback]
შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები

+1
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback]
დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა

არ დავარდება მაინც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 1 2012, 13:55
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი.
ეგ ფილტრში რაც აყენია ბაიპასი ეგ შეიძლება იყოს სიბლანტეზე დამოკიდებული იმიტორო ეგ წნევათაშორის სხვაობას უყურებს.
შოთა შEგვისწორებს თუ რამე.
BAKO რას იტყვი ვცდები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 1 2012, 13:59
გამოხმაურება #29


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback]
გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი.

ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა smile.gif გესმის რაზე ვამბობ?

ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? biggrin.gif

გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 1 2012, 14:00
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ხო მართალი ხარ ცივზე მეტია წნევა. ვინ ამბობ მერე რამეს biggrin.gif
იმიტორო ბლანტია გეთანხმები მაგაში რაგინდა ვერ გავიგე?! biggrin.gif

წნევა წნევაა. გესმის რას ვამბობ?
გადამშვებისთვის არის 83 psi გადაშვების წნევა გინდა გაყინული იყოს. გინდა ზეთი ჩაასხი გინდა აცეტონი,
გინდა ცემენტი ეგ ყოველთვის 83-ზე გაიხსნება.

პრუჟინა უყენია და როგორცი ეგ წნევა დააწვება იხსნება. ნანოსში აყენია შიგნით თვითონ.
ცივზე უფრო ადრე გაიხსნება მართალი ხარ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება May 1 2012, 14:02
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback]
როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება

ჩემთან 95psi-ზე ადის წნევა და ნორმალურია ნეტა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 1 2012, 14:06
გამოხმაურება #32


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
რა მინდა და როცა ზეთი სქელია მაღალი წნევააააა რადგან დენადობა ცუდი აქვს, როცა ცხელია დენადობა მაღალი აქვს და ამიტომაც წნევა დაბალია. ამიტომაც არის ზეთის ტემპერატურაზე დამოკიდებული. როცა ცხელია ზეთი სხვა წნევას ქმნის და როცა ცივია ზეთი სულ სხვა წნევას ქმნის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 1 2012, 14:07
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
გეთანხმები! 100%

smile.gif

დენადობა!=წნევას

ანუ დენადობა არ უდრის წნევას არანაირად. ეგ ორი ერთმანეთში არ აგვერიოს უნდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება May 1 2012, 14:10
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(Black Jo @ May 1 2012, 14:59) [snapback]392138[/snapback]
ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა smile.gif გესმის რაზე ვამბობ?

ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? biggrin.gif

გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე smile.gif


მართალია რასაც ამბობ, მაგრამ აქ დაბალ აბაროტზეა საუბარი. როდესაც ზეთი ცივია, შესაბამისად ბლანტი, ვკლადიშების და სხვა მექანიზემბის ზაზორებში სრული ნაკადით ვერ გადის სისქის გამო,და ამიტომ დარჩენილი ზედმეტი ზეთი წნევით აწვება გადამშვებ კლაპანს. ამიტომაა რომ ცივ ზეთზე სტროგად გადამშვები კლაპნის წნევას ვხედავთ. ამიტომაა ერთ ერთი რეკომენდაცია, რომ აბაროტი არ მიცე ძრავს სანამ ზეთი არ გაცხელდება....

როდესაც ზეთი ცხელია, უკვე გათხელებულია და ნასოსი ხალასტოი ხოდის აბაროტზე რასაც აკაჩავებს, ყველაფერი გადის სისტემაში და გადამშვები კლაპანი არ იხსნება. თუმცა აბაროტს რომ მოუმატებ, უკვე ვეღარ გავა ზეთის დიდი რაოდენობა ზაზორებში და მაინც გადამშვებს მიაწვება.

იდეაში, რაც უფრო მეტი ზეთი გაივლის ზაზორებში, უფრო კარგია, მეტ სიცხეს გამოაცლის ვკლადიშებს......



ამიტომაა ერთ ერთ ტუნინგად ითვლება, როდესაც გადამშვები კლაპნის პრუჟინას თხელ შაიბას უდებენ დამატებით, ზამბარა უფრო ხისტი ხდება და სისტემა უფრო მაღალ წნევაზე და ვკლადიშებში მეტ დენადობაზე მუშაობს smile.gif თუმცა ზედმეტი წნევაც ცვეთს ვკლადიშებს როგორც ამბობენ...

ზოგს გონია ძლიერი ნასოსი კარგია, თუმცა ქარხნული ზაზორების შემთხვევაში დიდი ნასოსი მხოლოდ იმას აკეთებს, რომ დიდი წარმადობის გამო უფრო მეტი ზეთი იტრიელებს გადამშვები კლაპნიდან უკან კარტერში, უფრო აქაფდება და უფრო გაცხელდება.....

ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 1 2012, 14:14
გამოხმაურება #35


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მე კიდევ ნანახი მაქვს მონაცემები სადაც 11 მილიმეტრიან ნასოს უფრო მეტი დენადობა აქვს ვიდრე 12-იანს და ამბობენ რომ რეალურად 11-იანი ჯობია. მეტი დენადობა აქვს ანუ ვკლადიშებსაც აცივებს და + პლიონკას ვკლადიშსა და ვალს შორის მეტ ძალას აძლევს ანუ მეტ პრესს უძლებს.
ამიტომ მაღალი წნევას ჯობია მაღალი დენადობა. ყოლიფერი გასაგებია ახლა ჩემთვის პირადად. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 1 2012, 14:34
გამოხმაურება #36


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:10) [snapback]392144[/snapback]
ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა....

შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 1 2012, 14:40
გამოხმაურება #37


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 1st May 2012 - 15:34) [snapback]392149[/snapback]
შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს

+1

100% ხარ მახო, ამიტომ ნასოსის დარაბოტკაში უნდა გაკეთდეს არხების გაგანიერება რომ იგივე წნევაზე უფრო მეტმა ზეთმა გაიაროს..... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება May 1 2012, 14:56
გამოხმაურება #38


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(maxouni @ May 1 2012, 15:34) [snapback]392149[/snapback]
შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს


გეთანხმები 100% რაც დაწერე, მაგრამ როგორც ვიცი ქარხნული ზაზორების პირობებში 8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება May 1 2012, 15:19
გამოხმაურება #39


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:56) [snapback]392152[/snapback]
8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი....

8-მდე როგორ ქაჩავს თუ ამბობ რომ 6-6.5 ბარზე იხსნება კლაპანი? აზრი მაგ 8 ბარის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 1 2012, 15:25
გამოხმაურება #40


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მერე ვინთქვა რომ უნდა იყოს 6 ბარი 8000 ბრუნზე
დარაბოტკა ჭირდება სხვა რაღაცეებს. მანდ ყველაფერი დარაბოტანია და საათივით მუშაობს.


ეგ არის ჩერეზ ჯოპუ ტუნინგი.

მანდ წუთში გადის 60 ლიტრი ზეთი. ზნევის მომატებითაც იგივე რაოდენობა გავა.

ნასოს რომ ყიდულობ უნდა შეხედო ამ სიტყვებს HIGH FLOW

და არა HIGH PRESSURE

ფლოუ კიდევ 11-ს მეტი აქვს.

td04 1.6 ბარზე რო დაბერო აზრი არ ექნება იგივე CFM დარჩება ხო?
აი ნასოსი რომ გადააკეთო(იგივეა რაც ტურბინას ყელი გაუფართოვო და კრილჩAტკა ჩაამატო) HIGH FLOW-ზე სხვა ბაზარია, მარტო წნევა არაფერს არ აკეთებს. იმიტომაც არის ზოგჯერ 0.2 ბარამდე ეცემა და მაინც არ ისტუკება მატორი!


თუ სიმართლე გინდა 3 ბარზეც კარგად იმუშAვებს 8000 ბრუნზე თუ საკმარისი ზეთი იცირკულირებს მატორში. სწრაფად და დიდი რაოდენობით.



აგერ წერია 11-მმ-იან მეტი ფლოუ აქვს უფრო დაბალ წნევა 6000 ბრუნზე ვიდრე 12მმ-იანს. უფრო მაღალ წნევაზე.
59 VS 63 მთელი 4 ლიტრით ჯობია 11-იანი. უფრო დაბალ წნევაზე 59 psi VS 85
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge