![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
ეგ არაა კარობკის კონტროლის მოდულის სქემა. მაქ იმაში რაც მაინტერესებს მარტო ერთი კაბელი შედის. დანარჩენი? მაგ სქემიდან როგორც ჩანს არ უნდა იყოს წესით პრობლემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 11:45) [snapback]126789[/snapback] PAINKILLER ეგ არაა კარობკის კონტროლის მოდულის სქემა. მაქ იმაში რაც მაინტერესებს მარტო ერთი კაბელი შედის. დანარჩენი? მაგ სქემიდან როგორც ჩანს არ უნდა იყოს წესით პრობლემა კარობკის კონტროლის სქემა ამ შემთხვევაში არაფერს შუაშია, იმას თავისი Speed Sensor-ები აქვს და ECU-სთან არანაირ კავშირში არ არის ეგ სენსორები ![]() თუ გინდა მაგ სქემასაც დავდებ, უბრალოდ მეზარება PDF-იდან დაკოპირება, მერე PAINT-ში ჩასმა და imagehack-ზე ატვირთვა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Joker @ 30th April 2010 - 10:37) [snapback]126738[/snapback] ჩვენნ რაც გვაინტერესებს "პზუ" ქვია რუსულად. მაგი პრაშივკდება ბეზ პრაბლემ. მეც მაგას ვამბობ, ეგ პზუ უნდა დაპრაშივკდეს.....სადა ელეკტრო კონტროლია ძრავის ყველგან ხომ პროგრამა არის ჩაწერილი და იმახსოვრებ კი პზუ ამ ყველაფერს... დახურული არამგონია იყოს რადგან პზუ-ს წაშლის დროს თავიდან ჩაწერა იქნება შესაძლებელი..... ია ტაკ დუმაიუ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#104
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Apr 30 2010, 13:10) [snapback]126811[/snapback] მეც მაგას ვამბობ, ეგ პზუ უნდა დაპრაშივკდეს.....სადა ელეკტრო კონტროლია ძრავის ყველგან ხომ პროგრამა არის ჩაწერილი და იმახსოვრებ კი პზუ ამ ყველაფერს... დახურული არამგონია იყოს რადგან პზუ-ს წაშლის დროს თავიდან ჩაწერა იქნება შესაძლებელი..... ია ტაკ დუმაიუ ![]() იწერება ბეს პრობლემ. იასნია პროგრამატორია საჭირო. ადრე com ინტერფეისიანი პროგრამატორები იჩითებოდა ძან 3 წლის წინ (კარგ ფასში), დაახლოებით 5 თუ 6 კალოდკა მოყვებოდა, განსხვავებული სტანდარტის მიკროსქემებისათვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
და რომ არ მოიხსნას ისე არ დამრგრამირდება? დატა + - არ არის სადმე აღნიშნული საიდან გამოდის? ან რომელი მოდელი დგას პზუ-ს და მერე დავძებნი მის მონაცემებს და კი გაიგებს მერე კაცი რომელ ფეხზე რა გამოდის.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
RACKER
ციტატა ვაბშედა ეკუში მიმავალი კაბელი რო გადაჭრა რა მოხდება მაშინ? სპიდომეტრს არ გიჩვენებს მარტო? თუ ეგრეა ყველაზე ადვილი გამოსავალია. რამე სპიდომეტრს დაითრევ ელექტორს და იმას მიაყენებ წინა გვერდებზე დავპოსტე რაც მოუვა ავტომატს ![]() ![]() მექანიკა ბოკამ როგორც დაწერა, Safe რეჟიმში ჩაირთვება და ივლი ნელ-ნელა ![]() ისეთი რო დაგიტორმუზოს და მანქანიდან გადმოგისროლოს არ მოხდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Baal @ Apr 30 2010, 09:34) [snapback]126818[/snapback] RACKER წინა გვერდებზე დავპოსტე რაც მოუვა ავტომატს ![]() ![]() მექანიკა ბოკამ როგორც დაწერა, Safe რეჟიმში ჩაირთვება და ივლი ნელ-ნელა ![]() ხოდა მაგას ვამბობ. Safe რეჟიმში გადავა. ფორიკასთვის კი ეგ არის მესამე სიჩქარე. ანუ წარმოიდგინე ეხლა მიდიხარ 200 ით და უცებ მესამეში თხაროს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 30th April 2010 - 13:35) [snapback]126819[/snapback] ანუ წარმოიდგინე ეხლა მიდიხარ 200 ით და უცებ მესამეში თხაროს. ამო###თავება იქნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ხოდა მაგას ვამბობ რა.
კიდევ კარგი სეიფ მოუდი მესამე სიჩქარე აქ თორე პირველი რო ქონდეს ხო საერთოდ ![]() მაგის ალბათობა ეგ რომ მოხდეს ცოტაა. მაგრამ ხომ არის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
RACKER
არა, ავომატიკა მასე არ იზავს, ბენზინის პადაჩას გაუთიშავს ეგრევე და გამოვა ისეთი ვარიანტი 180-ზე რო გეთიშება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Baal
დავტესტოთ არ გინდა? 180 დავადოთ და უცებ ჩავჭრატ ეკუს კაბელი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
მექანიკას კიდე ტურბინას გათიშავს, ვვარაუდობ ბენზინის პადაჩასაც. სიჩქარეს მექანიკაში მითუმეტეს ვერ გადაგირთავს.
RACKER ადექი და დატესტე, რა პრობლემაა, მანქანაც გყავს, კაბელიც გაქვს, თან ეჭვებიც შენ გაწუხებს ![]() კუსაჩკაც დაწმუნებული ვარ გექნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Baal
მექანილაზე ბაზარი არაა. მე ვამბობ ავტომატზე თორე მექანიკაზე საერთოდ არაა საშიში. Baal ჩემი 180 მდე რო ავიდეს ერთი კვირა უნდა ![]() ხოდა შენ მიმდევრებთან ერთად ჩაჯექი მანქანაში და დატესტე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
RACKER
ებიჯო ავტომატზე ბენზინის პადაჩას შეუწყვიტავსთქო, მეტი რაღა დავწერო ![]() აბა გგონია მაგხელა სიჩქარეზე რო მოხდეს ეგეთი რაღაცა არ ექნებათ ინჯინრებს გათვალისწინებული? ![]() ციტატა ჩემი 180 მდე რო ავიდეს ერთი კვირა უნდა ტან მე ვამბობ ავილეწები მეთქი და შენ ამბობ არაო. ჭეშმარიტებას სულ არ აინტერესებს ვინმე მას აღიარებს თუ არაო ხო გაგიგია.ხოდა შენ მიმდევრებთან ერთად ჩაჯექი მანქანაში და დატესტე იყავი და გეშინოდეს, არაა პრობლემა, ბენზინსაც ცოტას დაწვავ ![]() მოკლედ ეკუ თუ ხვდება რომ რაღაც გლობალური 3,14-ზდეცი იჩითება თიშავს ამ ბენზინის პადაჩას, ალბათ სხვა 3,14-ზდეცებზეც იგივე რეაქცია ექნება, ან ხელი გამოვა აირბეგიდან და შემოგილაწუნებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
ნუ როგორც ყოველთვის პეინა ამომწუეავია თავის განცხადებებით. გაიხარე ძმაო
![]() კარგით, მე მაინტერესებს იცით რაა? ნუ მოვხსენით ლიმიტი, ჩვენს მაქნანას 180 KM -ს ნაცვლად სიტყვაზე 280 ამდე შეუძლია რომ მიიდგას, სპიდომეტრს კი აწერია 180 KM თვითონ პრობორი არ არსებობს რომ გამოიცვალოს? და 180 ის ნაცვლად ეწეროს 260 ან 280? აი როგორც ლეგასი S401 - ს აქვს. (იხილეთ სურათი) ზემოთ ეწერა რომ შესაძლებელია ზუსტი არ იყოსო სიჩქარე და რავიცი იქნებ ეს თემაც გავიაროდ..... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
GeNeRaL
არსებობს, და მასეც აკეთებენ ჯაპანაში, პრიბორებს ცვლიან. ხშირად მინახია იმპრეზებზე, ნისანებზე გამოცვლილები და სტოკები ბაგაჟნიკებში ეყარათ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Apr 30 2010, 12:34) [snapback]126818[/snapback] RACKER წინა გვერდებზე დავპოსტე რაც მოუვა ავტომატს ![]() ![]() მექანიკა ბოკამ როგორც დაწერა, Safe რეჟიმში ჩაირთვება და ივლი ნელ-ნელა ![]() ისეთი რო დაგიტორმუზოს და მანქანიდან გადმოგისროლოს არ მოხდება. პრინციპში რაღაც მოუვა, მაგრამ საშიში არაფერი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
მეც ვნახე რამოდენიმე მარა რომ დავძებნე რომ იყიდება თუ არათქო მერე ვერ ვიპოვე.
ზუსტად გაზომავს? ნუ სიტყვაზე 10 KM განსხვავებით მაინც? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Apr 30 2010, 12:35) [snapback]126819[/snapback] ხოდა მაგას ვამბობ. Safe რეჟიმში გადავა. ფორიკასთვის კი ეგ არის მესამე სიჩქარე. ანუ წარმოიდგინე ეხლა მიდიხარ 200 ით და უცებ მესამეში თხაროს. არაა მასე შოთი, კარობკა არ გადავა Safe Mode-ში, ECU გადავა და მაგას რაც შეიძლება მოყვეს, ეგ უკვე დავწერე ![]() ჩემს STI ფორიკაზე იყო მასე როცა ვოზდუხამერი დაიბრიდა, ტურბინას არ მახსნევინებდა და HOLD ციმციმებდა, მაგრამ სიჩქარეებს ხოშიანად ცვლიდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
GeNeRaL
რავი ზუსტად ზომავს თუ არა, საერთოდ მაგ პრიბორს ისედაც ძალიან დიდი ცდომილება აქვს, დაჟე ტახომეტრსაც. აპექსი რო მიყენია ის ბევრად ზუსტად ზომავს. პლუს საბურავების კორექციაც აქვს. |
|
|
![]() ![]() |