IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> პადვესკა, პარნისთვის ტრეკისთვის
kaspera
გამოხმაურება Jun 9 2012, 21:22
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის?
პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო
როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 9 2012, 21:33
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ტეინები და კუსკოებია აქ მოდაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drifter_Silvia
გამოხმაურება Jun 9 2012, 21:37
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,230
რეგისტრ.: 23-October 10
მომხმარებელი № 1,548




შაკოს პადვესკაარის ჩემიაზრით ძაან მაგარი მაგრად დგას მანქანა smile.gif კუსკოა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 9 2012, 21:44
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




თუ პადვესკაში ამორტიზატორ/ზამბარებს გულისხმობ, მოდი ესე დაყავი,

1)არარეგულირებადი
2)ნახევრადრეზბიანი,
3)სრულრეზბიანი
4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით
5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით

და ეხლა გავყვევი რომელია ყველაზე კარგი თავის სეგმენტში

შაკოს აქვს მეოთხე ტიპის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 9 2012, 22:08
გამოხმაურება #5


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




bako



ბარემ გაგეშიფრა თითოეული. თავისი სურათებითურთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Jun 9 2012, 22:09
გამოხმაურება #6


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




ჩემები არის ესეთი და მაგრად მომწონს
http://www.fortyone.co.nz/parts/view/36896.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drifter_Silvia
გამოხმაურება Jun 9 2012, 22:19
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,230
რეგისტრ.: 23-October 10
მომხმარებელი № 1,548




ციტატა(NetDevil @ Jun 9 2012, 22:09) [snapback]403413[/snapback]
ჩემები არის ესეთი და მაგრად მომწონს
http://www.fortyone.co.nz/parts/view/36896.html

იმპრეზის ფასი ღირს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jun 9 2012, 22:43
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ჩემი ესეთია მაგრამ უკეტესებიც არსებობს smile.gif
http://www.rhdjapan.com/trust-greddy-type-...8-gda-gdb-18983
http://www.rhdjapan.com/trust-greddy-dampe...ntrol-kit-30596

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jun 10 2012, 07:06
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ციტატა(bako @ Jun 9 2012, 21:44) [snapback]403393[/snapback]
თუ პადვესკაში ამორტიზატორ/ზამბარებს გულისხმობ, მოდი ესე დაყავი,

1)არარეგულირებადი
2)ნახევრადრეზბიანი,
3)სრულრეზბიანი
4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით
5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით

და ეხლა გავყვევი რომელია ყველაზე კარგი თავის სეგმენტში

შაკოს აქვს მეოთხე ტიპის

გაგვიშიფრავთ ამას?

TEIN
Cusco
Ohlins
კიდევ სხვა ფირმებიც
ამათგან რომელს რის რეგულირება აქვს რომელს რა პლიუს მინუსები და საშუალო შესყიდვის ფასი ნახმარის, თუნდაც რო ჩამოიტანო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shako_tevzuka
გამოხმაურება Jun 10 2012, 10:04
გამოხმაურება #10


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




მეც მაგარი კმაყოფილი ვარ ჩემი პადვესკის.რაღაც მაგარი უცნაურია,დაკრობილია მანქანა და თან ძაან გრუბიც არაა.ყლაპავს რაღაც რაღაცეებს.

მაგრად გამიმართლა ამ პადვესკას რომ გადავეყარე და ვიყიდე.მადლობა ანდროს.მიყვარხარ კნუტო biggrin.gif\
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jun 10 2012, 11:24
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




რაქვია შენ პადვესკას ზუსტად ან რა რეგულირებებიაქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jun 10 2012, 11:46
გამოხმაურება #12


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




მე მაქვს ტეინები, რომლებსაც აქვს მარტო ზამბარის რეგულირება, ანუ ზამბარას თუ დავკეცავ სიმაღლე იმატებს და გრუბდება, თუ გავშვლი ზამბარას მაშინ დაბლდება მანქანა და რბილდება, ბაკოს მიერ ჩამონათვალში რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება არვიცი smile.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 10 2012, 12:29
გამოხმაურება #13


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ყველას ასე თუ ისე კარგი პადვესკა გვაქვს, მაგრამ ჯობია ვინმემ დაწეროს თუ რა განსხვავებაა ამა შორის
ციტატა(bako @ 9th June 2012 - 22:44) [snapback]403393[/snapback]
1)არარეგულირებადი
2)ნახევრადრეზბიანი,
3)სრულრეზბიანი
4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით
5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით


რა პრინციპით მუშაობს თითოეული და რა პლიუსი აქვთ და რა მინუსი.
მერე ჩვენ თვითონ გადავწყვიტოთ თუ რომელს მიეკუთვნება ჩვენი ამორტიზატორები და როგორი გვინდა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 10 2012, 15:55
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე.



ნახევრადრეზბიანი:
რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას


სრულრეზბიანი:

ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას)


სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით:
ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად.



სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით:
ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი.



კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი



ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 10 2012, 16:00
გამოხმაურება #15


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




bako


გაიხარე smile.gif

კარგი კაცი ხარ !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jun 10 2012, 16:32
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ციტატა(bako @ Jun 10 2012, 15:55) [snapback]403544[/snapback]
არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე.

ნახევრადრეზბიანი:
რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას


სრულრეზბიანი:

ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას)


სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით:
ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად.

სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით:
ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი.

კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი

ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე.

მშვენიერი ახსნაა მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jun 10 2012, 16:33
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




http://www.tein.com/products/flex.html

საკმაოდ კარგია

მაგ ჩამონათვალიდან ყველაზე კარგია მე 4 ე ვარიანტი ჩვენ პირობებში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jun 10 2012, 16:38
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




სრულრეზბიანი
სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით
სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით

ეს ვარიანტებია მისაღები უფრო როგორც მივხვდი

იქნებ მოდელები დაწეროთ ბრენდების ამ ფუნქციებით რომლებიცაა აღჭურვილი
leqsoo მე მაქ მაგ ამოებზე კითხვა რაც შენ დადე ეგაა:
TEIN MonoFlex რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება? ჩემი აზრით ნახევრადრეზბიანს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jun 10 2012, 17:09
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ციტატა(kaspera @ 10th June 2012 - 17:38) [snapback]403554[/snapback]
TEIN MonoFlex რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება? ჩემი აზრით ნახევრადრეზბიანს

მხედველობა ხო კარგი გაქ? biggrin.gif მთლიანად რეზბაა შაისებიც აქვს და ცალკე სირბილე სიხისტეც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svardosanidze
გამოხმაურება Jun 10 2012, 17:25
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,067
რეგისტრ.: 22-September 09
მდებარ.: oqros ubani ;)
მომხმარებელი № 412




სგ5-ზე სფ5 ის პადვესკა არ მიდის? კაკოსთან მითხრა ხელოსანმა გიგამ იგივეაო ზუსტადო ზბორში ჩვეულებრიავდ დგებაო.... ვინ იცით ზუსტად?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge