IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.

ნერვი აღარ მაქვს უკვე.

2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა.
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი

რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ.

დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი.
პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა.

გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი.
დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია.

წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან.
ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს.
თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო.

წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა.
თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე
დამიდო დასკნა პრაკლადკააო.

თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე.
არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო.

რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას?

სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 1 2014, 19:52
გამოხმაურება #2


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 19:55) [snapback]601648[/snapback]
სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს

ამაზე შემიძლია გიპასუხო, უნდა ჩაასხა წყალი სანამ გაივსება და დააფარო-დაქოქო, ამუშავო რამდენიმე წუთს და მოხადო დაამატო ისევ. სანამ დამატება აღარ დაჭირდება მანამდე უნდა ეგ პროცედურა (3-4-ჯერ)

ისე კი სუბარუს ბოქსებში რომ ასულიყავი ურიგო არ იქნებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jul 1 2014, 19:54
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ჯიქიქზე იყავი ზურასთან რო მოგწერე?

ხო და რადიატორის კრიშკამ იცის კიდე ეგ ამბავი და შეამოწმე, სხვა დააყენე და ეგაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 20:07
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




levanisan
სალამი ლევან ზურას ველაპარაკე და 2 დღე შანსი არაა არ მცალიაო, ორი დღე არ შემეძლო გაჩერება, თან რადიატორი დავითრიე ხუფის გაკეთების ფასში და ეგ ვარჩიე რა. იდეაში ალუმინის კი მუდმივია მარა მაინც რა.

karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 1st July 2014 - 20:52) [snapback]601661[/snapback]
ამაზე შემიძლია გიპასუხო, უნდა ჩაასხა წყალი სანამ გაივსება და დააფარო-დაქოქო, ამუშავო რამდენიმე წუთს და მოხადო დაამატო ისევ. სანამ დამატება აღარ დაჭირდება მანამდე უნდა ეგ პროცედურა (3-4-ჯერ)

მადლობა. ფეჩიც ჩავრთო მაგ დროს აჯობებს მგონი ხო?

ბოქსებში ავალ აბა რას ვიზავ მაგრამ ჯერ ცეო უნდა დავაზუსტო რა.
ცეო ხომ გამონაბოლქვშI იზომება?

პრაკლადკას კიდე რა სიმპტომები აქვს?
არ გადამიხურებია 130 აქ პრაბეგი, როგორ შეიძლება პრაკლადკა დაიბრიდოს ვერ მესმის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jul 1 2014, 22:06
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 21:07) [snapback]601668[/snapback]
მადლობა. ფეჩიც ჩავრთო მაგ დროს აჯობებს მგონი ხო?

კი ფეჩიც უნდა ამუშაო და თან დაქოქილზე დაამატო წყალი.

სახურავიც შეცვალე და ნახე შეიძლება კლაპანი აქ გაჭედილი სახურავს და ცირკულაციას ვერ აკეთებს.
მაგ სახურავებს 2-მაგი კლაპანი აქვს შემშვებ გამშვები და ნახე აბა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 22:09
გამოხმაურება #6


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ციტატა(levanisan @ 1st July 2014 - 23:06) [snapback]601701[/snapback]
სახურავიც შეცვალე და ნახე შეიძლება კლაპანი აქ გაჭედილი სახურავს და ცირკულაციას ვერ აკეთებს.
მაგ სახურავებს 2-მაგი კლაპანი აქვს შემშვებ გამშვები და ნახე აბა.

კრიშკა კარგი მიყენია, ძმაკაცის ფორესტერზე დავაყენე იმუშავა, იმის კრიშკამ ჩემთან იგივე გააკეთა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levan-i
გამოხმაურება Jul 1 2014, 23:48
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




gemin
ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა

ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია,

შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო

ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი,
შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 2 2014, 00:34
გამოხმაურება #8


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 2 2014, 00:49
გამოხმაურება #9


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ციტატა(Levan-i @ 2nd July 2014 - 00:48) [snapback]601735[/snapback]
gemin
ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა

ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია,

შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო

ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი,
შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით)

დიდი მადლობა მეგობარო, მაგრამ ხუფი მეც ორი ცალი მაქვს. ერთი რომელიც ექენა, მეორე რადიატორს მოყვა. პლიუს ძმაკაცის მანქანიდანაც გადმოივტანე ამასწინად და იგივეს აკეთებდა.
ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback]
ცო წყალში იზომება

მეგონა გამონაბოლქვში ზომავდნენ. კაი დავუშვათ წყალშI იზომება. ჩემ მანქანას რადიატორზე რომ ბაჩოკი აქვს მაგაში ერთი შლანგი ჩადის მარტო რომელიც რადიატორის კრიშკიდან ოკში მოდის (კრიშკას რო წნევა მიაწვება შლანგით ბაჩოკში გადადის წყალი) მარტო ბაჩოკში არსებული წყალით როგორ გამიზომა იმ ჯადოქარმა ცეო? კრანიდან მოშვებული წყალი მქონდა პირდაპირ ჩასხმული. ცეოზე სანამ მივიდოდი მგონი არც არაფერს გადაიტანდა რადიატორიდან. ყოველშემთხვევაში დონე მომატებული არ იყო.
სად გავაზომინო ნორმალურად რო დავრწმუნდე? ტორე პრაკალდკის შეცვლა კაი რიცხვი ჯდება და ეხლა არ მცხელა მაგისთვისsad.gif
პრიბორზე ინფორმაცციის მიწოდებას რა უზრუნველყოფს შეგიძლიათ მითხრათ?



karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback]
ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი?

შენ პოსტებიდან როგ.ორც მახსოვს გაზიც გეყენა ხოლმე მანქანაზე და ნასტროიკები და ამბებიც გესმის თუ არ ვცდები.


მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ.
მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა.

აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა?
ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე.

როგორ ავხსნა რა, 2-3 დანაყოფით გადაიწია ყველაფერმა რა. წყლის ისარი 3-4 დანაყოფით ზემოთაა გაზზე რომ გადადის ვიდრე მანამდე. და პროპელერსაც 3-4 დანაყოფით გვიან რთავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 2 2014, 08:44
გამოხმაურება #10


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




gemin
რაკერა გჭირდება მაშინ სასწრაფოდ, ეგაა გაზის მამა და არა მარტო გაზის... შეაერთებს და ნახავს რა არის არეული...

დიდი ალბათობით კომპიდან მოდის ეგ ამბები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WEW080
გამოხმაურება Jul 2 2014, 09:52
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,008
რეგისტრ.: 12-July 12
მომხმარებელი № 2,811




gemin


არმინდა დილაადრიან ნცუდი ამბავი გიტხრა მაგრამ მე 99% ვარ დარწმუნებული რო პრაკლატკააა.


ზუსტად ეგეთი შემთხვევა მქონდა ხან თერმოსტატი გამოვცვალე ხან შლანგები ხან ხუფი და ხან რადიატორი მაგრამ იმდენი ვქენი და იმდენი ვაჯერე თავი რო არაფერი არ ჭირს მეთქი სანამ ვალიან კლადიშებიანათ ყველაფერი შესაცვლელი გამიხდა




წინა პოსტები გასათვალისწინებელია და რაკერას უნახავათ ნუ დაგეგმავ ნურაფერს ჩემი რჩევაა და გალოვკის პრაკლატკის შემოწმება შეიძლება შემდეგი მეთოდით(პროფესორისგან ვიცი, ოგონდ მართლაsmile.gif )


გააჩერე მანქანა მოხსენი რადიატორის კრიშკა ჩახსენი სვეშის კაბელები ბაბინიდAN და დაატრიალე ზამოკი, წყალმა თუ ზევით ამოასხა ესეიგი პრაკლატკაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Jul 2 2014, 16:29
გამოხმაურება #12


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




მე თეგეტაში შევამოწმებინე ცო-ზე,25 ლარი ღირს,მაგრამ პროცედურა იგივეა, რაც შენ აღწერე.

ციტატა(karlo-fan @ Jul 2 2014, 01:34) [snapback]601745[/snapback]
ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი?

მაგას ვინ აკეთებს,ხომ არ იცი და რა ჯდება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 3 2014, 00:29
გამოხმაურება #13


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




მადლობა ბიჭებო ყველას.
თეგეტაშიც აჩვენა ცეო smile.gif ტყუილად ვირწმუნე ამდენი ხანი თავი.

მარა აი არც წყალს იკლებს ძმაო და მარტო პრობკებში ადუღებს რა.

არც პრაბეგი აქვს დიდი 140 იც არა აქვს რო სიძველეს დავაბრალო.

და არც ისე გადახურებულა რომ დამეწვა.
პირვევე წყლის აწევა შევნიშნე და მუდმივად ვაკვირდებოდი. ჭითლამდე კიარა წითლის წინა ნიშნულამდე არ ასულა წყალი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Jul 3 2014, 12:11
გამოხმაურება #14


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(gemin @ Jul 3 2014, 01:29) [snapback]601973[/snapback]
მადლობა ბიჭებო ყველას.
თეგეტაშიც აჩვენა ცეო smile.gif ტყუილად ვირწმუნე ამდენი ხანი თავი.

მარა აი არც წყალს იკლებს ძმაო და მარტო პრობკებში ადუღებს რა.

არც პრაბეგი აქვს დიდი 140 იც არა აქვს რო სიძველეს დავაბრალო.

და არც ისე გადახურებულა რომ დამეწვა.
პირვევე წყლის აწევა შევნიშნე და მუდმივად ვაკვირდებოდი. ჭითლამდე კიარა წითლის წინა ნიშნულამდე არ ასულა წყალი...

კი, მაგრამ მაგ მანქანა სულ შენს ხელში ხომ არ ყოფილა....ხო,კიდევ,თუ პრაკლადკაა, ცხელზე, ბუშტებს უნდა იკეთებდეს რასშირიტელნში,მაგრამ ყველაზე ნაღდი დიაგნოზი მაინც ცეო-ზე შემოწმებაა.ბუშტები, შეიძლება, საიდღანაც ჰაერის მოპარვამაც გამოიწვიოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:25
გამოხმაურება #15


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




დავით ცეოზე შევამოწმე და აჩვენა ტესტმა

სულ ჩემ ხელში არ ყოფილა ძმაო მარა იაპნიიდან ჩამოსვლის მერე 62 კმ ქონდა გავლილი მას შემდეგ ჩემთანაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:48
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(gemin @ Jul 4 2014, 01:25) [snapback]602241[/snapback]
დავით ცეოზე შევამოწმე და აჩვენა ტესტმა

სულ ჩემ ხელში არ ყოფილა ძმაო მარა იაპნიიდან ჩამოსვლის მერე 62 კმ ქონდა გავლილი მას შემდეგ ჩემთანაა

ხოდა,იაპოშკამ ვერ შეამჩნია, ალბათ, დროზე, წყლის ნაკლებობა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 4 2014, 01:22
გამოხმაურება #17


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




წყლის დაკლება 100-და 200 გრამს თქვენ ვერ შეამჩნევთ, სავარაუდოდ ძალიან პატარაზე გადააქვს, აი უმნიშნელოდ რომ ადუღებასაც ვერ ასწრებდეს.... მქონდა ასეთი პრობლემა, ცივზე პერებოი ქონდა დაჟე ჩემსას, სვეჩას ასველებდა, წყალს კვირაში ერთხელ 100-200 გრამს ვამატებდი, არც ზეთში გადაქონდა, ბუშტუკებზე ნამდვილად არ შემიმოწმებია და თავს ვერ დავდებ რომ არ ქონდა... ისარს არ წევდა ნორმაზე მაღლა, მაგრამ ტემპერატურა სულ პრაკტიკულად 98 გრადუსზე იდგა, დამატებითი დაჩიკი მიყენია წყლის ტემპერატურის, გალოვკების მოხსნის შემდეგ პრაკლადკა პრაკტიკულად არ იყო biggrin.gif სულ დამწვარი იყო, ეს მის მერე მოუვიდა როცა ანტიფრიზი ჩავასხი ახალი, მანამდე წყალზე მუშაობდა. smile.gif ანტიფრიზით უბრალოდ დავაჩქარე პროცესი, შეიძლება მეტი ხანი გაეძლო მარტო წყალზე რომ ყოფილიყო, მაგრამ პრაკლადკა რომ დაიწვებოდა და გამოსაცვლელი იყო მაგას კამათი აღარ უნდოდა. smile.gif

პრაკლადკა პარანიტი იდგა, ძრავი გარემონტებული იყო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Jul 4 2014, 01:33
გამოხმაურება #18


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(Black Jo @ Jul 4 2014, 02:22) [snapback]602252[/snapback]
წყლის დაკლება 100-და 200 გრამს თქვენ ვერ შეამჩნევთ, სავარაუდოდ ძალიან პატარაზე გადააქვს, აი უმნიშნელოდ რომ ადუღებასაც ვერ ასწრებდეს.... მქონდა ასეთი პრობლემა, ცივზე პერებოი ქონდა დაჟე ჩემსას, სვეჩას ასველებდა, წყალს კვირაში ერთხელ 100-200 გრამს ვამატებდი, არც ზეთში გადაქონდა, ბუშტუკებზე ნამდვილად არ შემიმოწმებია და თავს ვერ დავდებ რომ არ ქონდა... ისარს არ წევდა ნორმაზე მაღლა, მაგრამ ტემპერატურა სულ პრაკტიკულად 98 გრადუსზე იდგა, დამატებითი დაჩიკი მიყენია წყლის ტემპერატურის, გალოვკების მოხსნის შემდეგ პრაკლადკა პრაკტიკულად არ იყო biggrin.gif სულ დამწვარი იყო, ეს მის მერე მოუვიდა როცა ანტიფრიზი ჩავასხი ახალი, მანამდე წყალზე მუშაობდა. smile.gif ანტიფრიზით უბრალოდ დავაჩქარე პროცესი, შეიძლება მეტი ხანი გაეძლო მარტო წყალზე რომ ყოფილიყო, მაგრამ პრაკლადკა რომ დაიწვებოდა და გამოსაცვლელი იყო მაგას კამათი აღარ უნდოდა. smile.gif

პრაკლადკა პარანიტი იდგა, ძრავი გარემონტებული იყო.

კი,მაგრამ ანტიფრიზმა რატომ დააჩქარა პროცესი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neuroz
გამოხმაურება Jul 4 2014, 09:32
გამოხმაურება #19


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2
რეგისტრ.: 23-June 14
მომხმარებელი № 4,372




ახალ თემას ვერ ვხსნი რატომღაც და შემთხვევით ვინმეს ხომ არ გქონიათ დეტონაციის დატჩიკის პრობლემა ლეგასზე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 12 2014, 19:13
გამოხმაურება #20


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




რჩევა დახმარება მჭირდება.
მოკლედ როგორ ცუკვე ვთქვი წყლის მაჩვენებელი ნომრის ზემოთ ადიოდა ხოლმე, გამიხეთქა რადიატორი, ტესტმა ცეო ამოაგდო.

1)შევცვალე რადიატორი
2)შევცვალე პრაკლადკა

ეხლა რა ხდბეა, პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ ადის ისევ და მერე რთავს პროპელერს.
შევაერთეთ კომპიუტერზე აღმართზე ნაგრუსკაზე 99 ზე ზემოთ არ აწია წყალი (კომპიუტერის მონაცემებით) პრიბორზე კი წითლამდე ცოტა ეკლდა წყალს
მოვყვანე მეორე ფორესტერი, დავაყენეთ გვერდიგვერდ. მეორე მაქანანამ პროპელერი ჩართო 95 გრადუსზე (წყლისმაჩვენებელი პრიბორზე ნორმაზე იდგა)
ჩემ მანქანაზეც 95 გრადუსზე ჩართო პროპელერი (წყლის მაჩვენებელი კი ნორმის ზემოთ იდგა)
რა ხდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge