გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Jun 16 2012, 16:20
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 16-June 12 მომხმარებელი № 2,752 |
გამარჯობათ.
აუდი ა4(ბ5) მყავდა 2.8 კვატრო, მექანიკა, ამერიკული. 1 კვირის წინ მთვრალი დამეჯახა ისე, რომ ჩემი მანქანა სადაზღვეომ ჯართად ჩაიბარა და მე $3.000 მაძლევენ ამ დღეებში(20 ივნისს დაგირიცხავთო პირობა მომცეს). თვითონ ჩემი მანქანა დიდი არაფერი იყო, მაგრამ ერთი პლიუსი ჰქონდა, ეს არის 4X4. ამიტომ გადაწყვეტილი მაქვს ისევ 4X4 შევიძინო. ერთ-ერთი მომხიბლავი ვარიანტია სუბარუ და ალბათ ჩემი არჩევანიც ამ ბრენდისაკენ გადაიხრება. ოჯახის პირობებიდან გამომდინარე მაინტერესებს უნივერსალი ძარით, ფორესტერი ან ლეგასი აუთბექი აუცილებლად 2.5 ატმოსფერული ძრავით, მექნიკა და მარცხენა საჭით, 2000 წლის მიდამოებში გამოშვებული, რამე თუ მდიდარი არ ვარ. თუ შეგიძლიათ მირჩიოთ, ზემოთაღნიშნული მანქანის შეძენისას რას მივაქციო ყურადღება, რა აქვს სუსტი ამ მანქანებს, რა დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს, სერვისი და ნაწილები რამდენად ხელმისაწვდომია და ა.შ. ყველა რჩევისათვის წინასწარ დიდი მადლობა ყველას. |
|
|
|
Jun 16 2012, 18:20
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 |
westguru
2.5 ამერიკულის ყიდვა სავარაუდოდ გაგიჭირდება 3K-ში.... ყურადღება ყველაზე მაგრად მატორს უნდა მიაქციო და შოთას ანუ სუ300 უნდა შეამოწმებინო რა.... მაგრამ მე მაიც მარჯვენარულიან ტ25 გირჩევ რა ამერიკულთან შედარებით ბევრად სვეჟიც იქნება თან რა |
|
|
|
Jun 16 2012, 21:42
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 |
3K-დ მარცხენა რულიანი თან კაი, რა ვიცი რა ვიცი
|
|
|
|
Jun 16 2012, 21:49
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
იქნებ ამატებს ფულს 3 ად სუბარუს ყიდვას 3 ად ვექტრის ყიდვა ჯობია
ამერიკული ფორიკა იყიდე ზაან გასიამოვნებს |
|
|
|
Jun 17 2012, 16:11
გამოხმაურება
#5
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 16-June 12 მომხმარებელი № 2,752 |
ფულს რა თქმა უნდა დავამატებ, $3000-ად არც მიფიქრია, რომ შემეძინა. მე მაინტერესებს თუ რა სუსტი მხარეები აქვს, ნაწილების და სერვისის სიტუაცია როგორია
|
|
|
|
Jun 17 2012, 17:18
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 |
westguru
ამერიკულებს ხშირად ააქვს ჟანგები, მანქანის ვიზუალურად დათვალიერების შემდეგ, აუცილებლად შოთა "ექიმთან" ძრავის შესამოწმებლად სუბარუს კლუბში. სასურველია განარბენი 100-120 000 კმ-ზე ზემოთ არ იყოს. (იაპონურებია მაგაზე ქვემოთ და თან ორიგინალი განარბენებით). სავალი ნაწილი საკმაოდ გამძლეა, შემოწმებისას გამოჩნდება რა როგორ მდგომარეობაშია. ყურადღება მისაქცევია ამორტიზატორები (სუსტი მხარეა ნაწილობრივ). და რაც მთავარია - ზეთის "ჭამა". სასურველია გარანტიის აღება. (ამერიკულებს ახასიათებთ უფრო). ღვედი და როლიკები თუა გამოცვლილი (თუ არა, მინიმუმ 200 ლარი, 100 000-ზე იცვლება ხოლმე). მოკლედ ეს დასაწყისისათვის და შემდეგ არის პატარა ნიუანსებიც, მაგრამ უფრო ადვილად მოგვარებადი. ეს ყველაფერი უტურბინოს დროს -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
|
Jun 17 2012, 17:51
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
gio8080
აბა რას ამბობ ამერიკული ძრავი 3 ჯერ გამძლეადა ვირია ვიდრე იაპონური სადმე გოინახია გაუხსნელი ძრავი იაპონური 250 + პრაბეგით? მე პირადად არა და ააი ამერიკული ზალიან ბევრი თუნდაც სუბჩიკას ყოფილი მანქანა რაც მაგ მანქანას გამოვლილი ვარ ატვეჩაიი ვარ რო ეგ რო იაპონურს უქნა 5 იაპონური სუბარუ ვერ გაუძლებს westguru ნაწილები ზოგადად ზალიან გამზლეა თუ რარაცა ისეთს არ დაერხა ადგები ცაპრესინებ მარა ნაწილები იაფი ნაღდად არ ღირს როგორც ვექტრა 93 წლიანი პიცოტი და 88 იანი ე კლასი მარა არც კატასტროფულად ძვირი |
|
|
|
Jun 17 2012, 18:25
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 |
ამორტიზატორები რა ღირს წინა და უკანა ცალი 2002 ფორესტერზე?
westguru უტურბინო გინდა თუ ტურბინით? |
|
|
|
Jun 22 2012, 12:18
გამოხმაურება
#9
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 16-June 12 მომხმარებელი № 2,752 |
უტურბინო, 2.5
|
|
|
|
Jun 22 2012, 14:18
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
ციტატა(gio8080 @ 17th June 2012 - 18:18) [snapback]404975[/snapback] სასურველია განარბენი 100-120 000 კმ-ზე ზემოთ არ იყოს. 300 000 + კმ აქვს ჩემს სუბარუს ამერიკულს, ძრავზე ხელი არაა დადებული და საათივით ხმა აქვს, ვისაც უნდა მოვასმენინებ |
|
|
|
Jun 22 2012, 16:06
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 17th June 2012 - 18:51) [snapback]404977[/snapback] სადმე გოინახია გაუხსნელი ძრავი იაპონური 250 + პრაბეგით? მე პირადად არა და ააი ამერიკული ზალიან ბევრი თუნდაც სუბჩიკას ყოფილი მანქანა რაც მაგ მანქანას გამოვლილი ვარ ატვეჩაიი ვარ რო ეგ რო იაპონურს უქნა 5 იაპონური სუბარუ ვერ გაუძლებს მოიცა შენ გგონია, ამაერიკაში სხვა მასალისგან გაკეთებულ ძრავებს დებენ და იაპონურში სხვას? საიდან მოიტანე რომ ამერიკული უფრო გამძლეა ვიდრე იაპონური? რამდენი T25 გინახავს საქართველოში გაფუჭებული ძრავით? სავარაუდოდ არცერთი. westguru ამერიკულების სუსტი წერტილები: 2.5 ძრავი მიდრეკილია წყლის გაცხელებისკენ აქვს ჟანგები არის დიდი გარბნით ზოგადად ფორესტერის მინუსი არის უკანა სტერჟიები, ცუდი კონსტრუქციის გამო. ლეგასზე ეგ პრობლემა მოხსნილია. მოკლედ თუ კარგ მანქანს შეარჩევ ძალიან გასიამოვნებს. ატმოსფერული ძრავი საკმაოდ გამძლეა, როგორც ამერიკული ისე იაპონური. ტურბინიანიც გამძლეა, თუ კარგად მოუვლი. ნაწილები იაფია და ადვილად საშოვნი. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Jun 23 2012, 19:06
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 |
TRULOVI
ამერიკელები იშვიათად უფრთხილდებიან მანქანას, ასე რომ ხშირია ძრავის პრობლემა, ჩემი იაპონური რომ ჩამოვიდა, ყველა ბირკა ეკრა და ყოველ 4000 კმ-ზე იყო ზეთი ნაცვლელი. ჩამოიყვანე იაპონიიდან (იმდღეს 300 000-იანიც ვნახე აუქციონზე) 200-ზე მეტით და ისიც საათივით იმუშავებს. უბრალოდ ტურბინიანი (იაპონური 2.0) 250 000-მდე იშვიათად ძლებს ძრავის რემონტის გარეშე. ამერიკული (2.5 ტურბინიანი) იაპონურისგან განსხვავებულად მუშაობს და უფრო ძლებს მაგ განარბენამდე. უტურბინო 2.0 და2.5 თუ ძრავს უვლიდნენ ისედაც ძლებს 300 000-მდე და მეტსაც. ციტატა(Niklolozi @ 22nd June 2012 - 17:06) [snapback]406337[/snapback] 2.5 ძრავი მიდრეკილია წყლის გაცხელებისკენ ეს აღიარებული ფაქტია karlo-fan შენს ხელში გაიარა მაგდენი? იქნებ კაპიტალური რემონტი გაკეთებული ჰქონდა ძრავს რომ ჩამოვიდა? ვიზუალურად როგორ შეატყობ მაგას? westguru ამას უყურე, ასეთუ ისე სრულად მოიცავს სათქმელ რჩევებს http://www.youtube.com/watch?v=t9pqRAnkqEA ეს ვიდეო მომწონს კიდევ ძალიან, ძალიან ცოტაა ისეთი მანქანები ესე რომ შეეძლოს http://www.youtube.com/watch?v=COCQe4cMR0o...feature=related -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
|
Jun 24 2012, 19:12
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 |
ციტატა(westguru @ Jun 22 2012, 13:18) [snapback]406265[/snapback] უტურბინო, 2.5 რამდენში ეძებ? თუ ფასი მისაღები იქნება ჩემს მანქანას შემოგთავაზებ - 2004 იანი ფორიკაა - კლუბელებმა იციან ჩემი მანქანა შეკითხვები PM-ში იყოს რომ თემა არ გაოფდეს... |
|
|
|
Jun 25 2012, 00:47
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 |
მეც იაპონურ ტ25-ს გირჩევ, 2000-ს მიმდებარედ გამოშვებულ ამერიკულს ბევრი რამით ჯობია.
|
|
|
|
Jun 25 2012, 10:01
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 |
ციტატა(gio680 @ 25th June 2012 - 01:47) [snapback]406811[/snapback] მეც იაპონურ ტ25-ს გირჩევ, 2000-ს მიმდებარედ გამოშვებულ ამერიკულს ბევრი რამით ჯობია. ამ კაცს უნდა მარცხენა რულით თან მექანიკია და იაპონური T25 მარჯვენა რულიუთაა თან მარტო ავტომატიკები გამოდის |
|
|
|
Jun 25 2012, 14:25
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
gio8080
ციტატა(gio8080 @ 23rd June 2012 - 20:06) [snapback]406488[/snapback] karlo-fan შენს ხელში გაიარა მაგდენი? იქნებ კაპიტალური რემონტი გაკეთებული ჰქონდა ძრავს რომ ჩამოვიდა? ვიზუალურად როგორ შეატყობ მაგას? 400-500 000 ოპოზიტური ძრავისათვის რემონტის გარეშე რეკორდია საშუალოდ 250 000 -ის ფარგლებში უკეთებენ ხოლმე (საქართველოზე არაა საუბარი) თუნდაც ძრავს პრობლემა არ ჰქონდეს, და კიდევ 1 სიცოცხლეს გაქაჩავს მერე ვინ კოდით დეტალური ისტორია ვნახე და ძრავის რემონტი არსად არაა მოხსენებული, მხოლოდ ცვეთადი დეტალების შეცვლა იყო სერვისების ჩამონათვალში |
|
|
|
Jun 28 2012, 00:21
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 |
karlo-fan
კარგი პატრონი ყოლია მაშინ, ზეთსაც დროზე უცვლიდა და ძრავსაც არ ტანჯავდა -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
|
![]() ![]() |