![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, სანამ დიაგნოსტიკაზე მისაყვანად დრო და ფინანსები მექნება, ჩემით მინდა დავადგინო რა ჯანდაბა სჭირს მანქანას
![]() ხოდა ცოტა რომ ვიფიქრე, ასეთი დასკვნა გამოვიტანე: რადგან სვეჩების და სალნიკების გამოცვლის შემდეგ 2 დღე მეტნაკლებად ნორმალურად დადიოდა, ესეთი აზრი მომივიდა რომ სვეჩების გამოცვლამ კი არა, აკუმულატორის ჩახსნამ გამოიწვია ეგ შედეგი (1 საათით ჩახსნილი იყო აკუმულატორი, სანამ სვეჩის სალნიკებს და პრაკლადკებს ცვლიდნენ), ანუ კომპის დასბროსებამ. ხოდა ახლა ვფიქრობ რომელი დატჩიკის სტატისტიკური მონაცემების დასბროსება გამოიწვევდა ნორმალური სმესის ან ზაჟიგანიის დაყენებას, რის გამოც მატორს გაწევაც და წვაც ნორმასთან ახლოს ჰქონდა?.... ჩემი აზრით ლამბდას მონაცემების დასბროსებას შეუძლია ეგეთი რამე, ანუ სუფთა მეხსიერებით კომპი აყენებს სტანდარტულ სმესს, და მერე უკვე ლამბდასგან მიღებული სტატისტიკური მონაცემების მიხედვით არეგულირებს, მაგ სტატისტიკური მონაცემები შეგროვებას კი რაღაც დრო სჭირდება... ანუ დასბროსებიდან რაღაც დროის შემდეგ კომპი ხომ დაიწყებს ლამბდას მონაცემების დამუშავებას, არასწორად მიწოდებული მონაცემები (დატჩიკის ცუდი მუშაობის გამო) არასწორი სმესის შედგენას გამოიწვევს, რაც თავის მხრივ ცუდ პერფომანსს და წვის მომატებას ნიშნავს... სწორად ვმსჯელობ? ხოდა როგორ შეგვამოწმო ლამბდა ნორმალურად მუშაობს თუ არა? დიაგნოსტიკა მაგას მეტყვის? სმესი როგორია მაგას მაინც ხომ მეტყვის დიაგნოსტიკა?? ჰაა, მომაწოდეთ იდეები ![]() ![]() არა?? სულ არა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
საქმეც იმაშია რომ დიაგნოსტიკა სმესს ნორმალურს გაჩვენებს ლამბდის ხარისხის მიუხედავად.
ახლა გადავთარგმნი ![]() ლამბდა თუ ურევს ესეიგი არასწორად აჩვენებს სმესს დავუშვათ არის 1/14 და აჩვენებს 1/16 , შედეგად ეკუ ჩალიჩობს რომ 1/14 დააყენოს და ასხამს ზედმეტ ბენზინს სანამ დატჩიკი 1/14-ს არ უჩვენებს. მარტო ლამდის მონაცემებით მაგის დადგენა შეუძლებელია. უი ახლა მომაფიქრდა. ევრიკა !!! თუ ზუსტად ვიცით ინჟექტორის გახსნის დრო რამდენუ უნდა იყოს, მაშინ ასე შეგვიძლია შევადაროთ : თუ სმესი 1/14-ია და ინჟექტორის გახსნის დრო 0.1 მილიწამით მაინც განსხვავდება სტანდარტულისგან ესეიგი ლამბდა ურევს, თუ არა და ლაბდას შეეშვი. მაგერამ რომელმა დიაგნოსტიკოსმა იცის ინჯექტორის დროები მაგას ვერ გეტყვი, მე არ მეგულება ეგეთი. შეგიძლია მანუალში მოძებნო და დიაგნოსტიკოსს ასწავლო ![]() ჩვენ კდევ ვეღარ ვეღირსეღ ამ დატალოგერის კაბელებს თორემ უცბად დავადგენდით რა სჭირს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 14:08) [snapback]55067[/snapback] საქმეც იმაშია რომ დიაგნოსტიკა სმესს ნორმალურს გაჩვენებს ლამბდის ხარისხის მიუხედავად. ახლა გადავთარგმნი ![]() ლამბდა თუ ურევს ესეიგი არასწორად აჩვენებს სმესს დავუშვათ არის 1/14 და აჩვენებს 1/16 , შედეგად ეკუ ჩალიჩობს რომ 1/14 დააყენოს და ასხამს ზედმეტ ბენზინს სანამ დატჩიკი 1/14-ს არ უჩვენებს. მარტო ლამდის მონაცემებით მაგის დადგენა შეუძლებელია. უი ახლა მომაფიქრდა. ევრიკა !!! თუ ზუსტად ვიცით ინჟექტორის გახსნის დრო რამდენუ უნდა იყოს, მაშინ ასე შეგვიძლია შევადაროთ : თუ სმესი 1/14-ია და ინჟექტორის გახსნის დრო 0.1 მილიწამით მაინც განსხვავდება სტანდარტულისგან ესეიგი ლამბდა ურევს, თუ არა და ლაბდას შეეშვი. მაგერამ რომელმა დიაგნოსტიკოსმა იცის ინჯექტორის დროები მაგას ვერ გეტყვი, მე არ მეგულება ეგეთი. შეგიძლია მანუალში მოძებნო და დიაგნოსტიკოსს ასწავლო ![]() ჩვენ კდევ ვეღარ ვეღირსეღ ამ დატალოგერის კაბელებს თორემ უცბად დავადგენდით რა სჭირს ![]() ხოდა მეც მაგას ვამბობ, თუ ლამბდა 1/14-ის მაგივრად უჩვენებს 1/16-ს, შესაბამისად კომპს ჰგონია რომ არასწორი სმესია და ბენზინს უმატებს, ანუ რეალურად გამოდის სადღაც 1/12-ზე, შედეგად კი არასწრული წვა, ცუდი გაწევა და ბენზინის გაზრდილი ხარჯი ![]() ინჟექტორების გახსნის დრო სტანდარტულს სმესსზე საიდან უნდა გაიგო რამდენია? ტექნიკურ სპეციფიკაციაში და მანუალში ეგ არ უწერია არსად ![]() და ის სიმპტომი, აბაროტების მომატების და დაკლების, რისი ბრალი შეიძლება იყოს უფრო?? ანუ თანაბარ გაზზე მატორის აბაროტები რომ თამაშობს, აქსელერაცია ხან ემატება ხან აკლდება..... ძაან უცნაური სიმპტომია, რა შეიძლება იწვევდეს მაგას? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#104
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 14:08) [snapback]55083[/snapback] ინჟექტორების გახსნის დრო სტანდარტულს სმესსზე საიდან უნდა გაიგო რამდენია? ტექნიკურ სპეციფიკაციაში და მანუალში ეგ არ უწერია არსად შანსი არაა მანუალში სადმე არ ეწეროს. ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 14:08) [snapback]55083[/snapback] და ის სიმპტომი, აბაროტების მომატების და დაკლების, რისი ბრალი შეიძლება იყოს უფრო?? ანუ თანაბარ გაზზე მატორის აბაროტები რომ თამაშობს, აქსელერაცია ხან ემატება ხან აკლდება..... ძაან უცნაური სიმპტომია, რა შეიძლება იწვევდეს მაგას? ბევრი რამე. XX რეგულატორი, ლამბდა, რასპრედვალის დატჩიკი, კალენვალის დატჩიკი, აქსელერატორის დატჩიკი, ტემპერატურის დატჩიკი, ვაკუუმის ჰერმეტულობა და მეტსაც გეტყვი და წყალი თუ აკლია მატორს მაგანაც შეიძლება გამოიწვიოს.. როცა ჩეკს არ ანთებს დატალოგერის გარეშე ძალიან ძნელია მაგის დადგენა, ფაქტიურად ალალბედზე ეკეთებ და უნდა იმუშავო გამორიცხვის მეთოდით, ანუ უნდა დაყვე და ყველაფერი უნდა სცადო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 16:34) [snapback]55101[/snapback] შანსი არაა მანუალში სადმე არ ეწეროს. ბევრი რამე. XX რეგულატორი, ლამბდა, რასპრედვალის დატჩიკი, კალენვალის დატჩიკი, აქსელერატორის დატჩიკი, ტემპერატურის დატჩიკი, ვაკუუმის ჰერმეტულობა და მეტსაც გეტყვი და წყალი თუ აკლია მატორს მაგანაც შეიძლება გამოიწვიოს.. როცა ჩეკს არ ანთებს დატალოგერის გარეშე ძალიან ძნელია მაგის დადგენა, ფაქტიურად ალალბედზე ეკეთებ და უნდა იმუშავო გამორიცხვის მეთოდით, ანუ უნდა დაყვე და ყველაფერი უნდა სცადო მდააა, დამაიმედე რა ![]() XX რეგულატორი რა შუაშია ვერ ვხვდები, მაგრამ სხვა დანარჩენი როგორ გავიგო რისი ბრალია?? დიაგნოსტიკის კომპი რეალთაიმში აჩვენებს ყველაფერს, ანუ ვიღაცამ უნდა უყუროს დატჩიკების ჩვენებებს ხო?? დატალოგერი გაადვილებდა საქმეს... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 15:44) [snapback]55107[/snapback] XX რეგულატორი რა შუაშია ვერ ვხვდები კაკრაზ ეგაა ხალასტოის რეგულატორი. ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 15:44) [snapback]55107[/snapback] დიაგნოსტიკის კომპი რეალთაიმში აჩვენებს ყველაფერს, ანუ ვიღაცამ უნდა უყუროს დატჩიკების ჩვენებებს ხო?? სამწუხაროს დიაგნოსტიკისმ კომპი მტელი 1.5-2 წამის დაგვიანებით გაჩევენებს და იმიტომაც არ გამოდგება როგორც დატალოგერი. თუმცა ხალასტოი ისეთი რამე რომ მაგისთვის შეიძლება გამოდგეს. ოღონდ კვალიფიცირებული დიაგნოსტიკოსის ხელში. მე რაც მინახავს რეალთაიმში მონაცემების წაკითხვა დიაგნოსტიკოსების 90-მა %-მა არც იცის როგორ ხდება და დანარჩენები კი კითხულობენ მაგრამ სუბარუს ეტალონები არ იციან, ასე რომ შენ თვითონ მოგიწევს გარკვევა. მე თუ მოვიცალე გამოგყვები შაბათს ან კვირას და ვიჩალიჩოთ. თანაც ისეთი დიაგნოსტიკოსიც ვიცი ნახევარ ფასში დიაგნოსტიკის კომპს რომ გვათხოვებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 18:02) [snapback]55117[/snapback] კაკრაზ ეგაა ხალასტოის რეგულატორი. სამწუხაროს დიაგნოსტიკისმ კომპი მტელი 1.5-2 წამის დაგვიანებით გაჩევენებს და იმიტომაც არ გამოდგება როგორც დატალოგერი. თუმცა ხალასტოი ისეთი რამე რომ მაგისთვის შეიძლება გამოდგეს. ოღონდ კვალიფიცირებული დიაგნოსტიკოსის ხელში. მე რაც მინახავს რეალთაიმში მონაცემების წაკითხვა დიაგნოსტიკოსების 90-მა %-მა არც იცის როგორ ხდება და დანარჩენები კი კითხულობენ მაგრამ სუბარუს ეტალონები არ იციან, ასე რომ შენ თვითონ მოგიწევს გარკვევა. მე თუ მოვიცალე გამოგყვები შაბათს ან კვირას და ვიჩალიჩოთ. თანაც ისეთი დიაგნოსტიკოსიც ვიცი ნახევარ ფასში დიაგნოსტიკის კომპს რომ გვათხოვებს XX რეგულატორი კი ვიცი რა არის, მაგრამ რა შუაშია მეთქი ![]() ![]() დიაგნოსტიკას რაც შეეხება, კორტებთან მინდა დათოსთან მისვლა, ეგ ცოტა აზრიანი ტიპია და რაღაცეების წაკითხვა შეუძლია ![]() ახლა მანუალში ვიქექებოდი და სიმტომების მთელი ბუკეტი მოვძებნე ![]() თითქმის ყველანარიძიორგანიაზე, ცუდ გაწევაზე, ბენზინის ხაპვაზე და ძიგძიგზე ერთერთ მიზეზად უწერია Pressure Regulator ..... ეს რა ჯანდაბაა, ბენზინის წნევის რეგულატორია ხო? და სად აყენია ეგა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:19) [snapback]55125[/snapback] XX რეგულატორი კი ვიცი რა არის, მაგრამ რა შუაშია მეთქი 3000 აბაროტზე ხალასტოი ხოდი ნი ვპრიჩომ უი, ბოდიში, არათანაბარი აბაროტები ხალასტოიზე მეგონა. ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:19) [snapback]55125[/snapback] თითქმის ყველანარიძიორგანიაზე, ცუდ გაწევაზე, ბენზინის ხაპვაზე და ძიგძიგზე ერთერთ მიზეზად უწერია Pressure Regulator ..... ეს რა ჯანდაბაა, ბენზინის წნევის რეგულატორია ხო? კი, ეგაა ნამდვილად მაგრამ მაგასთან ერთად უნდა იანგარიშო ბენზინის ფილტრი და ბენზონასოსი. მაგას წნევის შემოწმება უნდა. ანუ მანომეტრი გვინდა , ტრაინიკი და 2 მეტრი შლანგი. ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:19) [snapback]55125[/snapback] დიაგნოსტიკას რაც შეეხება, კორტებთან მინდა დათოსთან მისვლა, ეგ ცოტა აზრიანი ტიპია და რაღაცეების წაკითხვა შეუძლია მაგასთან მე რომ ვიყავი მისული ასე მითხრა ჩეკს თუ არ ანთებს ვერაფერსც ვერ გიშველიო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 18:23) [snapback]55131[/snapback] უი, ბოდიში, არათანაბარი აბაროტები ხალასტოიზე მეგონა. კი, ეგაა ნამდვილად მაგრამ მაგასთან ერთად უნდა იანგარიშო ბენზინის ფილტრი და ბენზონასოსი. მაგას წნევის შემოწმება უნდა. ანუ მანომეტრი გვინდა , ტრაინიკი და 2 მეტრი შლანგი. მაგასთან მე რომ ვიყავი მისული ასე მითხრა ჩეკს თუ არ ანთებს ვერაფერსც ვერ გიშველიო ![]() იტოგში როგორ არის იცი, ხალასტოიშიც აქვს ძიგძიგი, მაგრამ ისეთი, უმნიშნვნელო, თან ამ ბოლო დროს უფრო ვგრძნობ, მანამდე ხოშიანად იყო, სუფთად მუშაობდა ხალასტოიზე ![]() უფრო ასეთი სიმპტომები აქვს: 1. გაზის დაჭერის დროს ხშირად ძიგძიგი ემართება, სიჩქარეს არ უმატებს, დაჟე აბაროტებს აგდებს ცოტას, ცოტა ხანში თითქოს გაიტანაო და ნელნელა აკრიფავს აბაროტებს.... 2. თანაბარი გაზის დროს (ძირითადად 2000-3000 აბაროტების დიაპაზონში) აქსელერაცია არათანაბარი აქვს, ანუ აბაროტები ხან მოიმატებს და მანქანა აჩქარდება, ხან დაიკლებს აბაროტები და მანქანაც შენელდება ამ ყველაფრის გარდა ბენზინს ხაპავს ბლიად.... დათოს რაც შეეხება, მე არ მინთებდა ჩეკს STi ფორიკაზე, მაგრამ ვოზდუხამერის გაუმართაობა მაინც დამიდგინა ![]() და შენ როდის იყავი მაგასთან? ბენზინის რეგულატორს რაც შეეხება, შენ ამბობ რომ ფილტრიც შეიძლება იყოს მაგის დანაშაულში თანამონაწილე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:36) [snapback]55139[/snapback] და შენ როდის იყავი მაგასთან? 2-3 თვის წინ, აი ჩემი რომ აჩმახებდა მაშინ. ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:36) [snapback]55139[/snapback] თანაბარი გაზის დროს (ძირითადად 2000-3000 აბაროტების დიაპაზონში) აქსელერაცია არათანაბარი აქვს, ანუ აბაროტები ხან მოიმატებს და მანქანა აჩქარდება, ხან დაიკლებს აბაროტები და მანქანაც შენელდება ეგ ელექტოობას უფრო ჰგავს ვიდრე ბენზინის წნევას, თუმცა ჯერ მაინც წნებით უნდა დაიწყო შემოწმება. უნდა ჩააბა მანომეტრი და სიარულის დროს უნდა უყურო წნევას. ყველა ვარიანტში რამენაირად Live Data უნდა ვნახოთ , ესე ვერ გაიგებ. შეიძლება უბრალოდ რაღაც კონტაქტია, მაგრამ რისი კონტაქტია კაცმა არ იცის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 18:42) [snapback]55147[/snapback] 2-3 თვის წინ, აი ჩემი რომ აჩმახებდა მაშინ. ეგ ელექტოობას უფრო ჰგავს ვიდრე ბენზინის წნევას, თუმცა ჯერ მაინც წნებით უნდა დაიწყო შემოწმება. უნდა ჩააბა მანომეტრი და სიარულის დროს უნდა უყურო წნევას. ყველა ვარიანტში რამენაირად Live Data უნდა ვნახოთ , ესე ვერ გაიგებ. შეიძლება უბრალოდ რაღაც კონტაქტია, მაგრამ რისი კონტაქტია კაცმა არ იცის ვააა, რა შარია რა ![]() ![]() და სიტყვაზე, თანაბარი გაზის დროს თუ რომელიმე დატჩიკი არათანაბარ მონაცემებს აგზავნის, ეგ ხომ დიაგნოსტიკის კომპზე გამოჩნდება?? 1.5-2 წამის დაგვიანებით კი არა, 5 წამის დიაპაზონში დარბის ეგ აბაროტები, შანსი არაა რომ კომპზე არ დაინახო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:46) [snapback]55151[/snapback] 1.5-2 წამის დაგვიანებით კი არა, 5 წამის დიაპაზონში დარბის ეგ აბაროტები, შანსი არაა რომ კომპზე არ დაინახო ჰო, რავიცი, ძალიან ზანტია მაგათი აპარატი, 2 წამიანი დირკები აქვს ჩანაწერებს შორის და არა მგონია მანდ რამე გამოჩნდეს. მანდ რამე რომ დაინახო გრაფიკი უნდა გააკეთო და 2 წამიანი ინტერვალებით მიცდია მე გარაფიკის გაკეთება და საშინელება მივიღე, შენ წარმოიდგინე 1 დატჩიკს რომ დააფიქსირებს 2.1 წამზე მეორეს აფიქსირებს 2.3-ზე, მესამეს 2.7-ზე და ასე შემდეგ, შედეგად არაფერი არ ჩანს ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 17:46) [snapback]55151[/snapback] ვააა, რა შარია რა ნახადუ ბენზინის წნევის გაზომვა რა უბედურებაა, სად შემიძლია მაგდენი მარტივია ამბავია, არაერთჯერ გამიკეთებია, უბრალოდ შლანგი გინდა გრძელი რომ მანომეტრი სალონში შემოიტანო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 18:53) [snapback]55156[/snapback] ჰო, რავიცი, ძალიან ზანტია მაგათი აპარატი, 2 წამიანი დირკები აქვს ჩანაწერებს შორის და არა მგონია მანდ რამე გამოჩნდეს. მანდ რამე რომ დაინახო გრაფიკი უნდა გააკეთო და 2 წამიანი ინტერვალებით მიცდია მე გარაფიკის გაკეთება და საშინელება მივიღე, შენ წარმოიდგინე 1 დატჩიკს რომ დააფიქსირებს 2.1 წამზე მეორეს აფიქსირებს 2.3-ზე, მესამეს 2.7-ზე და ასე შემდეგ, შედეგად არაფერი არ ჩანს მარტივია ამბავია, არაერთჯერ გამიკეთებია, უბრალოდ შლანგი გინდა გრძელი რომ მანომეტრი სალონში შემოიტანო საქმე იმაშია რომ 3 წამის დიაპაზონით მაინც თუ დააფიქსირებ დატჩიკის ჩვენების ცვლილებას, მაინც მიხვდები რაშია საქმე ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჰო და კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი რამე დამავიწყდა.
შემშვები კოლექტორიდან ბაკში რომ ვაკუუმის მილი მიდის (სპეც. ფილტრის გავლით) ეგ თუ გაჭედილია ან თუ გახეულია ვერცერთი დიაგნოსტიკა მაგას ვერ გაჩვენებს და ამ დროს შეიძლება ეგეც იყოს. არ მეგონა მაგას ამხელა ამბავი თუ შეეძლო, მაგრამ თურმე შესძლებია ციტატა(PAINKILLER @ 24th November 2009 - 18:02) [snapback]55163[/snapback] საქმე იმაშია რომ 3 წამის დიაპაზონით მაინც თუ დააფიქსირებ დატჩიკის ჩვენების ცვლილებას, მაინც მიხვდები რაშია საქმე მთავარია იცოდე რომელი დატჩიკის ჩვენებებს უნდა უყურო ან ადგები და ყველა დატჩის ჩამოუვლი სათითაოდ ყველა დატჩიკს შეიძლება ჰქონდეს ავარდნა-ჩავარდნები და ეს შეიძლება ნორმალური იყოს, მთვარია სხვა დატჩიკებთან მიმართებაში როგორ იქცევა, დიაგნოსტიკის აპარატით რამოდენიმე დატჩიკის ერთდროული მონაცემის ჩაწერა ან ნახვა შეუძლებელია, რაღაც ჩინური Launch-ით კი არა Subaru Select Monitor ვერ აკეთებს მაგას და იმიტომ უშვებენ ცალკე დატალოგერს. ვინაიდან თბილისში ჯერ სხვა გზა არ არის მიდი და მაინც ნახე კორტებთან, მაგრამ რავიცი, რავიცი, ნეტავ კი გაიგებდნენ და მაგას რა აჯობებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 24 2009, 19:09) [snapback]55164[/snapback] ჰო და კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი რამე დამავიწყდა. შემშვები კოლექტორიდან ბაკში რომ ვაკუუმის მილი მიდის (სპეც. ფილტრის გავლით) ეგ თუ გაჭედილია ან თუ გახეულია ვერცერთი დიაგნოსტიკა მაგას ვერ გაჩვენებს და ამ დროს შეიძლება ეგეც იყოს. არ მეგონა მაგას ამხელა ამბავი თუ შეეძლო, მაგრამ თურმე შესძლებია ეგ ბაკის ვენტილიაციაა ხო? სად ჯანდაბაშია ეგ ფილტრი, როგორ ვნახო? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
იტოგში დღეს დათოსთან ვიყავი, კორტებთან რომ არის....
ხოდა რომ მოვუყევი ეს ყველაფერი, გავატარებინე კიდეც მანქანა, პირველ რიგში ბენზინის ფილტრის შეცვლა მირჩია, რაც იქვე გავაკეთე 15 წუთში, STi-დან მოხსნილი ფილტრი მქონდა შენახული, იმაზე სულ ტყუილად მქონდა გამოცვლილი, ახალივით იყო ფილტრი ![]() მაგრამ არანაირი რეაქცია არ მისცა...... ჰაერის ფილტრი ამოვიღე საერთოდ, მაგრამ ერთადერთი ხმა შეეცვალა მატორს, კაი სერიოზული ბარიტონით დაიწყო გრუხუნი რეზკი გაზზე ![]() ჯერჯერობით ვაზდუშნი ზასლონკის გაწმენდა მაქვს დაგეგმილი, დღეს ვერ მოვახერხე... და თუ მაგანაც არ უშველა, მერე გლუშაკი უნდა ჩავხნა კოლექტორიდან მთლიანად და ვნახო კატალიზატორი ხომ არ არის გაჭედილი..... ბოლოს კი ლამბდას მივადგები, თუმცა მაგის პრობლემა ნაკლებად მგონია... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ესე იგი რა ხდება, საბოლოოდ მოვიცალე ჩემი მანქანისთვის და როგორც დაგეგმილი მქონდა, დროსელის ზასლონკა და ხალასტოი ხოდის რეგულატორი გავწმინდე
![]() ფილტრის ყუთი რომ მოვხსენი და ზასლონკას შევხედე, ისეთი ბინძური იყო, გული შემიწუხდა ![]() ![]() იტოგში დროსელი და რეგულარტორი საკაიფოდ გავწმინდე, სპრეიც ვახსი ბლომად და ნაჭრითაც ვაპრიალე ![]() შედეგმა მოლოდინს გადააჭარბა.... მანქანა დაფრინავს იმენნა ![]() ![]() მაგრამ ისეთი შავი ხელები მაქვს, ვერაფრით ვერ გავიწმინდე, FAIR-ი და ათასი უბედურობები დავისხი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ვააახ ესეთი შედეგი მოგცა მაგ ამბავმა?
მეც უდნა ვიჩალიჩო ერთი ეგ ჯადოქრობა. მაგრამ ჩემ მანქანას ვოზდუხამერი ზასლონკის მერე აქ და გაწმენდისას ეგ სპრეი რო მოხვდეს არაფერი არ უჭირს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 6th December 2009 - 16:13) [snapback]60287[/snapback] ესე იგი რა ხდება, საბოლოოდ მოვიცალე ჩემი მანქანისთვის და როგორც დაგეგმილი მქონდა, დროსელის ზასლონკა და ხალასტოი ხოდის რეგულატორი გავწმინდე smile.gif ფილტრის ყუთი რომ მოვხსენი და ზასლონკას შევხედე, ისეთი ბინძური იყო, გული შემიწუხდა smile.gif ჯერ გარედან შევასხი სპრეი, დაქოქილზე, ბლომად ვასხი და ვასხი smile.gif მერე ჩავაქრე და ისე შევასხი, ძაან საშინლად შავი იყო დროსელი, გადავწყვიტე მომეხსნა და ისე გამემინდა, შიგნით კიდევ უფრო მეტი ჭუჭყი დამხვდა..... იტოგში დროსელი და რეგულარტორი საკაიფოდ გავწმინდე, სპრეიც ვახსი ბლომად და ნაჭრითაც ვაპრიალე smile.gif დაჟე კოლექტორშიც შევასხი ბლომად სითხე და სადამდეც ხელით მივწვდი იქაც გავწმინდე.... ამის გაკეთება მოუცლელი ბოკას გარდა იცით ვინმემ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 6 2009, 22:59) [snapback]60409[/snapback] ვააახ ესეთი შედეგი მოგცა მაგ ამბავმა? მეც უდნა ვიჩალიჩო ერთი ეგ ჯადოქრობა. მაგრამ ჩემ მანქანას ვოზდუხამერი ზასლონკის მერე აქ და გაწმენდისას ეგ სპრეი რო მოხვდეს არაფერი არ უჭირს? ვოზდუხამერი ზასლონკის მერე არ გამიგია, ნამდვილად სუბარუზე ამბობ? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |